Nokian WR A4 245/35 R21 96 W

cena od 958,99 PLN

Nokian WR A4 245/35 R21 96 W
Szerokość przekroju: 245 |  Wysokość profilu: 35 |  Średnica osadzenia: R21 |  Indeks nośności: 96 |  Indeks prędkości: W |  Typ pojazdu: osobowy |  Efektywność paliwowa: C |  Poziom emisji hałasu: 69 dB |  Przyczepność na mokrej nawierzchni: B

Oferty

Opis produktu

Nowa opona Nokian WR A4 – Zapomnij o prognozach

Poprawiona przyczepność w warunkach zimowych na suchej, mokrej i zaśnieżonej nawierzchni dzięki technologii Functional Performance Siping

niezwykle zrównoważone i wyważone zachowanie przy pokaźnych szybkościach

Najwyższy komfort

Najważniejsze innowacje:

Functional Performance Siping. ulepszona przyczepność zimą, większa precyzja kierowania. Każdy blok i każda lamela w wytwornym wzorze bieżnika ma precyzyjny zarys i precyzyjnie zdefiniowaną rolę, co przekłada się na znakomitą przyczepność i perfekcyjne prowadzenie. Nieelastyczny bark zewnętrzny, układ lameli Centipede Siping w części centralnej, a także przypasowanie lameli do obszaru opony stanowią kontrolowane połączenie, które pozwala oponie Nokian WR A4 bezpiecznie i wygodnie toczyć się w różnych warunkach zimowych występujących w Europie Środkowej.

Układ lameli Centipede Siping. Najwyższa przyczepność na śniegu, precyzja prowadzenia. Obszar centralny jest zdominowany poprzez solidne podłużne żebro, składające się z bloków bieżnika z postrzępionymi lamelami, które przypominają ślady pozostawiane poprzez stonogę. Naprzemienny, trójwymiarowy układ lameli Centipede Siping oferuje największą powierzchnię styku i jest w pełni wydajny przy najróżniejszym skręcie kół, zwiększając przyczepność na śniegu (także topniejącym), i pozwala zachować obszerniejszą kontrolę.

Mieszanka gumowa Performance Traction Silica. Dobra przyczepność, idealna odporność na ścieranie, niskie zużycie paliwa. Mieszanka gumowa, która gromadzi kauczuk naturalny, krzemionkę i olej rzepakowy „canola", gwarantuje świetną przyczepność w warunkach zimowych. Ta najnowocześniejsza mieszanka poprawia stabilność podczas jazdy i solidność opony. Olej rzepakowy „canola" gwarantuje odporność na rozerwanie. Dzięki niej opona jest wyjątkowo odporna na zużycie, uderzenia i przebicie. Wysoka zawartość kauczuku naturalnego i oleju rzepakowego zapewnia rewelacyjną przyczepność w warunkach zimowych. Co ważne, opony zachowują wzorowe właściwości niezależnie od temperatury i przebiegu. Skrajnie niskie opory toczenia oznaczają niskie zużycie paliwa.

Groove Lifts. Idealne prowadzenie. Bloki bieżnika na barkach opony są podparte stromymi wypornikami rowków, które zwiększają sztywność i ulepszają prowadzenie.

Snow Claws. Dobra przyczepność na śniegu. Chwytaki śniegowe Snow Claws zostały ukształtowane na podłużnych rowkach bloków bieżnika w celu zapewnienia tak bardzo niezbędnej przyczepności na drogach w zimie. Zapewniają one zawsze korzystną przyczepność na sypkim śniegu i miękkim gruncie.

technologia Nokian Tyres Coanda. wydajna ochrona przed aquaplaningiem. Zakrzywiona forma bloków bieżnika o kształcie rampy na wewnętrznym i zewnętrznym barku opony kieruje i przyspiesza przepływ strumienia wody z rowków podłużnych do poprzecznych. Nadzwyczajna oporność na zjawisko aquaplaningu zostaje zachowana nawet pomimo stopniowego zużywania się opony.

technika Silent Sidewall. większy komfort podczas jazdy. Specjalnie opracowana mieszanka gumy pomiędzy ścianą boczną a bieżnikiem aktywnie filtruje dźwięki i wibracje spowodowane kontaktem z nawierzchnią i uniemożliwia przedostawaniu się irytujących dla ludzkiego ucha fal dźwiękowych poprzez ścianę boczną do kabiny samochodu.

Specjalna mieszanka gumowa Clinch. Wyższa trwałość, niższy hałas toczenia. Mieszanka gumy przylega do obrzeża obręczy, rozszerzając trwałość okolic stopki. Ta innowacja równie sprawnie ogranicza hałas w środku pojazdu, ponieważ tłumi drgania pochodzące od korpusu opony, zapobiegając ich przechodzeniu najpierw do wnętrza opony, a następnie do pojazdu.

Polerowane rowki. Bezpieczeństwo i elegancja. Polerowane, podłużne i poprzeczne rowki usprawniają usuwanie śniegu i błota pośniegowego.