Nokian WR A4 235/55 R17 103 V

cena od 526,94 PLN

oszczędzasz do 1%

Nokian WR A4 235/55 R17 103 V
Szerokość przekroju: 235 |  Wysokość profilu: 55 |  Średnica osadzenia: R17 |  Indeks nośności: 103 |  Indeks prędkości: V |  Typ pojazdu: osobowy |  Efektywność paliwowa: B |  Poziom emisji hałasu: 72 dB |  Przyczepność na mokrej nawierzchni: B

Oferty

Opis produktu

Nowa opona Nokian WR A4 – Zapomnij o prognozach

Poprawiona przyczepność w warunkach zimowych na suchej, mokrej i zaśnieżonej nawierzchni dzięki technice Functional Performance Siping

niezwykle jednostajne i wyważone zachowanie przy znacznych szybkościach

Najwyższy komfort

Najważniejsze innowacje:

Functional Performance Siping. lepsza przyczepność zimą, większa precyzja kierowania. Każdy blok i każda lamela w stylowym wzorze bieżnika ma dokładny kształt i precyzyjnie zdefiniowaną rolę, co przekłada się na wspaniałą przyczepność i doskonałe prowadzenie. Sztywny bark zewnętrzny, układ lameli Centipede Siping w części centralnej i dostosowanie lameli do obszaru opony stanowią kontrolowane połączenie, które pozwala oponie Nokian WR A4 bezpiecznie i komfortowo toczyć się w różnych warunkach zimowych występujących w Europie Środkowej.

Układ lameli Centipede Siping. Najwyższa przyczepność na śniegu, precyzja prowadzenia. Obszar centralny jest zdominowany przez mocne podłużne żebro, składające się z bloków bieżnika z postrzępionymi lamelami, które przypominają ślady pozostawiane poprzez stonogę. Naprzemienny, trójwymiarowy układ lameli Centipede Siping oferuje największą powierzchnię styku i jest w pełni sprawny przy różnorodnym skręcie kół, zwiększając przyczepność na śniegu (także topniejącym),, a także pozwala zachować obszerniejszą kontrolę.

Mieszanka gumowa Performance Traction Silica. Dobra przyczepność, perfekcyjna niepodatność na ścieranie, niskie zużycie paliwa. Mieszanka gumowa, która zawiera kauczuk naturalny, krzemionkę i olej rzepakowy „canola", gwarantuje nadzwyczajną przyczepność w warunkach zimowych. Ta najnowocześniejsza mieszanka ulepsza stabilność w trakcie jazdy i wytrzymałość opony. Olej rzepakowy „canola" zapewnia solidność na rozerwanie. Dzięki niej opona jest istotnie niepodatna na zużycie, uderzenia i przebicie. Wysoka zawartość kauczuku naturalnego i oleju rzepakowego gwarantuje doskonałą przyczepność w warunkach zimowych. Co ważne, opony zachowują wzorowe właściwości niezależnie od temperatury i przebiegu. Skrajnie niskie opory toczenia oznaczają niskie zużycie paliwa.

Groove Lifts. Nieprzeciętne prowadzenie. Bloki bieżnika na barkach opony są podparte stromymi wypornikami rowków, które rozszerzają sztywność i polepszają prowadzenie.

Snow Claws. Dobra przyczepność na śniegu. Chwytaki śniegowe Snow Claws pozostały ukształtowane na podłużnych rowkach bloków bieżnika w celu zapewnienia tak bardzo potrzebnej przyczepności na drogach w zimie. Gwarantują one za każdym razem dobrą przyczepność na sypkim śniegu i miękkim gruncie.

technologia Nokian Tyres Coanda. skuteczna ochrona przed aquaplaningiem. Wykrzywiona forma bloków bieżnika o kształcie rampy na wewnętrznym i zewnętrznym barku opony kieruje i przyspiesza przepływ strumienia wody z rowków podłużnych do poprzecznych. Genialna odporność na zjawisko aquaplaningu zostaje zachowana choćby pomimo stopniowego zużywania się opony.

technologia Silent Sidewall. obszerniejszy komfort w trakcie jazdy. Specjalnie opracowana mieszanka gumy pomiędzy ścianą boczną a bieżnikiem dynamicznie filtruje dźwięki i wibracje spowodowane kontaktem z nawierzchnią i uniemożliwia przedostawaniu się irytujących dla ludzkiego ucha fal dźwiękowych przez ścianę boczną do kabiny samochodu.

Specjalna mieszanka gumowa Clinch. Wyższa wytrzymałość, niższy hałas toczenia. Mieszanka gumy przylega do obrzeża obręczy, zwiększając wytrzymałość okolic stopki. Ta innowacja równie wydajnie ogranicza hałas wewnątrz pojazdu, ponieważ tłumi drgania pochodzące od korpusu opony, zapobiegając ich przechodzeniu najpierw do wnętrza opony, a następnie do pojazdu.

Polerowane rowki. Bezpieczeństwo i elegancja. Polerowane, podłużne i poprzeczne rowki usprawniają likwidowanie śniegu i błota pośniegowego.