Nokian WR A4 235/45 R17 97 H

chwilowy brak towaru

  • Producent: Nokian
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 235
  • Wysokość profilu: 45
  • Średnica osadzenia: R17
  • Indeks nośności: 97
  • Indeks prędkości: H
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Efektywność paliwowa: C
  • Poziom emisji hałasu: 72 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: B
Nowa opona Nokian WR A4 – Zapomnij o prognozach

Poprawiona przyczepność w warunkach zimowych na suchej, mokrej i zaśnieżonej nawierzchni dzięki technice Functional Performance Siping

istotnie zrównoważone i wyważone zachowanie przy obfitych prędkościach

Najwyższy komfort

Najważniejsze innowacje:

Functional Performance Siping. lepsza przyczepność zimą, obszerniejsza precyzja kierowania. Każdy blok i każda lamela w eleganckim wzorze bieżnika ma skrupulatny zarys i skrupulatnie zdefiniowaną rolę, co przekłada się na nieprzeciętną przyczepność i wyśmienite prowadzenie. Niesprężysty bark zewnętrzny, układ lameli Centipede Siping w części centralnej i dopasowanie lameli do obszaru opony stanowią kontrolowane połączenie, które pozwala oponie Nokian WR A4 bezpiecznie i wygodnie toczyć się w różnorodnych warunkach zimowych występujących w Europie Środkowej.

Układ lameli Centipede Siping. Najwyższa przyczepność na śniegu, precyzja prowadzenia. Obszar centralny jest zdominowany poprzez potężne podłużne żebro, składające się z bloków bieżnika z postrzępionymi lamelami, które przypominają ślady pozostawiane poprzez stonogę. Naprzemienny, trójwymiarowy układ lameli Centipede Siping oferuje największą powierzchnię styku i jest w pełni efektywny przy najróżniejszym skręcie kół, rozszerzając przyczepność na śniegu (także topniejącym), i pozwala zachować większą kontrolę.

Mieszanka gumowa Performance Traction Silica. Dobra przyczepność, genialna wytrzymałość na ścieranie, niskie zużycie paliwa. Mieszanka gumowa, która zawiera kauczuk naturalny, krzemionkę i olej rzepakowy „canola", zapewnia genialną przyczepność w warunkach zimowych. Ta najnowocześniejsza mieszanka udoskonala stabilność podczas jazdy i trwałość opony. Olej rzepakowy „canola" gwarantuje wytrzymałość na rozerwanie. Dzięki niej opona jest szczególnie odporna na zużycie, uderzenia i przebicie. Wysoka zawartość kauczuku naturalnego i oleju rzepakowego zagwarantuje nieprzeciętną przyczepność w warunkach zimowych. Co ważne, opony zachowują wzorowe cechy niezależnie od temperatury i przebiegu. Ekstremalnie niskie opory toczenia oznaczają niskie zużycie paliwa.

Groove Lifts. Wyśmienite prowadzenie. Bloki bieżnika na barkach opony są podparte stromymi wypornikami rowków, które zwiększają sztywność i poprawiają prowadzenie.

Snow Claws. Dobra przyczepność na śniegu. Chwytaki śniegowe Snow Claws zostały ukształtowane na podłużnych rowkach bloków bieżnika w celu zapewnienia tak szczególnie koniecznej przyczepności na drogach w zimie. Zapewniają one za każdym razem prawidłową przyczepność na sypkim śniegu i miękkim gruncie.

technika Nokian Tyres Coanda. efektywna ochrona przed aquaplaningiem. Wykrzywiona forma bloków bieżnika o zarysie rampy na wewnętrznym i zewnętrznym barku opony kieruje i przyspiesza przepływ strumienia wody z rowków podłużnych do poprzecznych. Wspaniała wytrzymałość na zjawisko aquaplaningu zostaje zachowana choćby pomimo stopniowego zużywania się opony.

technologia Silent Sidewall. pokaźniejszy komfort podczas jazdy. Specjalnie opracowana mieszanka gumy pomiędzy ścianą boczną a bieżnikiem energicznie filtruje dźwięki i wibracje spowodowane kontaktem z nawierzchnią i zapobiega przedostawaniu się irytujących dla ludzkiego ucha fal dźwiękowych przez ścianę boczną do kabiny samochodu.

Specjalna mieszanka gumowa Clinch. Wyższa odporność, niższy hałas toczenia. Mieszanka gumy przylega do obrzeża obręczy, zwiększając trwałość okolic stopki. Ta innowacja równie skutecznie ogranicza hałas wewnątrz pojazdu, ponieważ tłumi drgania pochodzące od korpusu opony, uniemożliwiając ich przechodzeniu najpierw do wnętrza opony, a następnie do pojazdu.

Polerowane rowki. Bezpieczeństwo i elegancja. Polerowane, podłużne i poprzeczne rowki upraszczają usuwanie śniegu i błota pośniegowego.