Nokian WR A4 225/45 R17 91 H

cena od 529,00 PLN

oszczędzasz do 19%

Nokian WR A4 225/45 R17 91 H
Szerokość przekroju: 225 |  Wysokość profilu: 45 |  Średnica osadzenia: R17 |  Indeks nośności: 91 |  Indeks prędkości: H |  Typ pojazdu: osobowy |  Efektywność paliwowa: F |  Poziom emisji hałasu: 72 dB |  Przyczepność na mokrej nawierzchni: B

Oferty

Opis produktu

nowe opony zimowe Nokian WR A4 zostay zaprojektowane pod ktem zmiennych warunkw cechujcych polsk zim.


świeże sportowe opony Nokian WR A4 oferowane przez najmocniej wysunitego na pnoc producenta odpowiednio cz doskonae waciwoci jezdne z bezusterkow przyczepnoci zim. Lamelka Functional Performance Siping i mieszanka gumy Performance Traction Silica to wyłącznie podstawa, na ktrej budowane s innowacje zastosowane w tych niezrwnanych oponach zimowych asygnowanych do jazdy zim i w prędko zmieniajcych si temperaturach wystpujcych w Polsce. Zapewniaj one doskona stabilno w czasie burz nienych, na bocie poniegowym, w ulewnym deszczu i na spalonym socem asfalcie, ktry zachca do prędkiej jazdy. Inspirowana natur lamela Centipede Siping umieszczona na rodkowym ebrze to innowacja wprowadzona przez firm Nokian Tyres zapewniajca zim dodatkow przyczepno. Postrzpione lamele 3D przypominajce stonog wczepiaj si w nawierzchni, maksymalizujc przyczepno na niegu i stabilno prowadzenia.






Pynna, bezproblemowa jazda.


Asymetryczna rzeba bienika zastosowana w oponach Nokian WR A4 zezwala na staranne kierowanie i powoduje, e opony lepiej reaguj zarwno na drogach czarnych, jak i pokrytych botem poniegowym. Doskonae prowadzenie i kontrola nad wszystkimi czynnikami wystpujcymi zim s moliwe dziki kilku innowacjom i z zasady dziki technice Functional Performance Siping, ktra sprawia, e kady obszar, kada kostka bienika i kada lamela uyta w stylowej rzebie bienika peni okrelon, zaprojektowan komputerowo rol. Niesprężysty zewntrzny bark opony, lamela Centipede Siping w czci centralnej oraz przypasowanie lameli do obszaru opony, ktre jest w peni sprawne rwnie na wewntrznej krawdzi, to czci skadowe pozwalajce oponom Nokian WR A4 toczy si bezpiecznie i komfortowo. Solidny i niesprężysty zewntrzny bark pozwala zachowa kontrol przy wyszych prdkociach. Bloki bienika o rnych rozmiarach pozostaj nieruchome podczas wzrostu prdkoci, poniewa s cile ze sob poczone wypornikami. Blokujce lamele 3D blokw bienika zwikszaj sztywno poprzeczn.




Najwysza przyczepno na niegu – lamela Centipede Siping.


Obszar centralny jest zdominowany poprzez solidne podune ebro, skadajce si z blokw bienika z postrzpionymi lamelami, ktre przypominaj lady pozostawiane przez stonog. Naprzemienny, trjwymiarowy ukad lameli Centipede Siping oferuje najwiksz powierzchni styku i jest w peni produktywny przy rnym skrcie k, zwikszajc przyczepno na niegu (take topniejcym),, a także pozwala zachowa wiksz kontrol.



Przyczepno jest niezmienna i logiczna. Kierowca moe bez trudu wyczu kiedy nastpi jej utrata, co jest szczeglnie przydatne podczas prędkich manewrw na drogach liskich od niegu i bota poniegowego. Ebro ma take specjalne komponenty konstrukcyjne na kocach blokw ograniczajce moliwo ich ruchu. Pozwala to obniy opr w trakcie toczenia i w konsekwencji ograniczy spalanie paliwa i zwikszy wytrzymało na zuycie” – mwi Seppl.



Umieszczone na wewntrznym barku ebra w ksztacie opatek wentylatora wraz z użytecznymi blokami bienika i rowkami w ksztacie naci skutecznie odprowadzaj nieg i boto poniegowe od powierzchni styku. Lamelki ustawione pod rnymi ktami zapewniaj adekwatny przyczepno wzdun i trafne przyspieszenie, szczeglnie na niegu. Duże rowki wzdune zapewniaj przyczepno boczn. świetna przyczepno zim jest jeszcze lepsza dziki bienikowi blokowemu na wewntrznym barku ebra rodkowego. Wynajduj si te na nim specjalne komponenty konstrukcyjne i lamelki. Mae bloki bienika s gsto poprzecinane lamelami i rowkami umieszczonymi naprzemiennie po lewej i prawej stronie.