Nokian WR A4 225/40 R19 93 V

cena od 686,89 PLN

oszczędzasz do 1%

Nokian WR A4 225/40 R19 93 V
Szerokość przekroju: 225 |  Wysokość profilu: 40 |  Średnica osadzenia: R19 |  Indeks nośności: 93 |  Indeks prędkości: V |  Typ pojazdu: osobowy |  Efektywność paliwowa: C |  Poziom emisji hałasu: 72 dB |  Przyczepność na mokrej nawierzchni: B

Oferty

Opis produktu

Nowa opona Nokian WR A4 – Zapomnij o prognozach

Poprawiona przyczepność w warunkach zimowych na suchej, mokrej i zaśnieżonej nawierzchni dzięki technice Functional Performance Siping

niezwykle zrównoważone i wyważone zachowanie przy znacznych prędkościach

Najwyższy komfort

Najważniejsze innowacje:

Functional Performance Siping. ulepszona przyczepność zimą, pokaźniejsza precyzja kierowania. Każdy blok i każda lamela w eleganckim wzorze bieżnika ma dokładny zarys i starannie zdefiniowaną rolę, co przekłada się na perfekcyjną przyczepność i nieprzeciętne prowadzenie. Niesprężysty bark zewnętrzny, układ lameli Centipede Siping w części centralnej, a także przypasowanie lameli do obszaru opony stanowią kontrolowane połączenie, które pozwala oponie Nokian WR A4 bezpiecznie i komfortowo toczyć się w różnorodnych warunkach zimowych występujących w Europie Środkowej.

Układ lameli Centipede Siping. Najwyższa przyczepność na śniegu, precyzja prowadzenia. Obszar centralny jest zdominowany poprzez mocne podłużne żebro, składające się z bloków bieżnika z postrzępionymi lamelami, które przypominają ślady pozostawiane poprzez stonogę. Naprzemienny, trójwymiarowy układ lameli Centipede Siping proponuje największą powierzchnię styku i jest w pełni wydajny przy przeróżnym skręcie kół, zwiększając przyczepność na śniegu (także topniejącym), i pozwala zachować większą kontrolę.

Mieszanka gumowa Performance Traction Silica. Dobra przyczepność, doskonała odporność na ścieranie, niskie zużycie paliwa. Mieszanka gumowa, która gromadzi kauczuk naturalny, krzemionkę i olej rzepakowy „canola", zagwarantuje świetną przyczepność w warunkach zimowych. Ta najnowocześniejsza mieszanka polepsza stabilność w trakcie jazdy i wytrzymałość opony. Olej rzepakowy „canola" gwarantuje trwałość na rozerwanie. Dzięki niej opona jest niezwykle oporna na zużycie, uderzenia i przebicie. Wysoka zawartość kauczuku naturalnego i oleju rzepakowego zagwarantuje nieprzeciętną przyczepność w warunkach zimowych. Co ważne, opony zachowują wzorowe cechy niezależnie od temperatury i przebiegu. Ekstremalnie niskie opory toczenia oznaczają niskie zużycie paliwa.

Groove Lifts. Rewelacyjne prowadzenie. Bloki bieżnika na barkach opony są podparte stromymi wypornikami rowków, które powiększają sztywność i udoskonalają prowadzenie.

Snow Claws. Dobra przyczepność na śniegu. Chwytaki śniegowe Snow Claws zostały ukształtowane na podłużnych rowkach bloków bieżnika w celu zapewnienia tak niezwykle niezbędnej przyczepności na drogach w zimie. Gwarantują one za każdym razem dobrą przyczepność na sypkim śniegu i miękkim gruncie.

technika Nokian Tyres Coanda. produktywna ochrona przed aquaplaningiem. Wykrzywiona forma bloków bieżnika o kształcie rampy na wewnętrznym i zewnętrznym barku opony kieruje i przyspiesza przepływ strumienia wody z rowków podłużnych do poprzecznych. Perfekcyjna oporność na zjawisko aquaplaningu zostaje zachowana nawet pomimo stopniowego zużywania się opony.

technika Silent Sidewall. pokaźniejszy komfort w trakcie jazdy. Specjalnie opracowana mieszanka gumy między ścianą boczną a bieżnikiem aktywnie filtruje dźwięki i wibracje spowodowane kontaktem z nawierzchnią i uniemożliwia przedostawaniu się irytujących dla ludzkiego ucha fal dźwiękowych przez ścianę boczną do kabiny samochodu.

Specjalna mieszanka gumowa Clinch. Wyższa trwałość, niższy hałas toczenia. Mieszanka gumy przylega do obrzeża obręczy, rozszerzając solidność okolic stopki. Ta innowacja równie efektywnie ogranicza hałas w środku pojazdu, ponieważ tłumi drgania pochodzące od korpusu opony, uniemożliwiając ich przechodzeniu najpierw do wnętrza opony, a następnie do pojazdu.

Polerowane rowki. Bezpieczeństwo i elegancja. Polerowane, podłużne i poprzeczne rowki usprawniają usuwanie śniegu i błota pośniegowego.