Nokian WR A3 235/40 R18 95 V

chwilowy brak towaru

  • Producent: Nokian
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 235
  • Wysokość profilu: 40
  • Średnica osadzenia: R18
  • Indeks nośności: 95
  • Indeks prędkości: V
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Efektywność paliwowa: C
  • Poziom emisji hałasu: 72 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: C

Bez względu na pogodę

Absolutna przyczepność i wspaniała kierowalność w każdych warunkach zimą.
Stabilność i nadzwyczajna kontrola jazdy choćby przy wysokich temperaturach.
Niskie opory toczenia, przychylność artykułu dla środowiska, oszczędność paliwa.

Nowa opona Nokian WR A3 pozostała wytwarzana z myślą o samochodach asygnowanych do wysokich osiągów, gdzie szczególny nacisk położono na precyzję opony przy wysokich szybkościach. Ten przyjazny środowisku towar klasy Premium swoją jakość zawdzięcza nanotechnologii, olejowi canola i konkretnemu doświadczeniu firmy Nokian Tyres w wytwarzaniu i testowaniu opon w najtrudniejszych warunkach zimowych, co zagwarantuje ich bezusterkową funkcjonalność w każdej sytuacji na drogach Europy Centralnej.

adekwatna stabilność dzięki zaimplementowaniu Nanobazy:

Sportowa opona Nokian WR A3 ma asymetryczny bieżnik, dzięki czemu uzyskuje bezusterkową przyczepność, nie tracąc równocześnie swych cech jako opony asygnowanej do wysokich osiągów. Budowa barku wewnętrznego pozwala sprawniej likwidujeć wodę i błoto pośniegowe.

Struktura nanobazy, której użycie jest możliwe dzięki nanotechnologii, wpływa na widoczną ulepszenie kierowalności opony, a także kontroli w trakcie wykonywania skrętów, zmiany pasów, a także wymijania. Opona istotnie uwydatnia się pod względem swoich idealnych właściwości, które odpowiadają za zachowanie kontroli w skrajnych sytuacjach jednocześnie na śliskich nawierzchniach, jak i na drogach o mocnej przyczepności.

Kriogeniczna mieszanka canola zastosowana do budowy bieżnika jest nowatorskim połączeniem naturalnej gumy, krzemionki oraz oleju canola, dzięki któremu uzyskujemy słuszną przyczepność w zimowych warunkach i na mokrych nawierzchniach i pokaźniejszą niepodatność na zużycie w szerokim zakresie temperatur.

Wyższe przebiegi i ulepszona reakcja opony dzięki układowi cichych rowków:

Półkoliste wgłębienia na bokach żeber wzdłużnych opony Nokian WR A3 odpowiadają za jej chłodzenie poprzez minimalizowanie ciepła generowanego poprzez oponę i powodują, że jest ona bardziej bezpieczna i wytrzymała choćby przy wysokich szybkościach. To innowacyjne rozwiązanie, zwane "układem cichych rowków", zniża także opór aerodynamiczny i zapewnia wyższe przebiegi dzięki niższemu zużyciu paliwa. W dodatku, wydajnie minimalizuje hałas na zewnątrz i wewnątrz pojazdu.

W budowie ściany bocznej opony zastosowana pozostała najnowsza innowacja, zwana Systemem Cichej Ściany Bocznej, która zagwarantuje większy komfort jazdy, a także wytłumia emitowany poprzez oponę hałas we wnętrzu pojazdu. Jej efektywność zawdzięczać można gumowej warstwie użytej między bieżnikiem opony a ścianą boczną, której zadaniem jest pochłanianie wibracji z powierzchni, a także uniemożliwianie ich przedostawaniu się do środka pojazdu.

większy komfort i bezpieczeństwo dzięki Wskaźnikowi Bezpieczeństwa Zimą:

nieprzeciętna jazda zimą możliwa jest tylko wówczas, gdy opony są w prawidłowym stanie.
Opona Nokian WR A3 posiada Wskaźnik Zużycia Bieżnika (DSI), na dodatek wzbogacony o oryginalny symbol płatka śniegu, który stanowi Wskaźnik Bezpieczeństwa Zimą.