Nokian WR A3 225/50 R17 98 V

chwilowy brak towaru

  • Producent: Nokian
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 225
  • Wysokość profilu: 50
  • Średnica osadzenia: R17
  • Indeks nośności: 98
  • Indeks prędkości: V
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Efektywność paliwowa: C
  • Poziom emisji hałasu: 72 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: C

Bez względu na pogodę

Absolutna przyczepność i znakomita kierowalność w każdych warunkach zimą.
Stabilność i perfekcyjna kontrola jazdy nawet przy wysokich temperaturach.
Niskie opory toczenia, przyjazność towaru dla środowiska, oszczędność paliwa.

Nowa opona Nokian WR A3 pozostała wyprodukowana z myślą o samochodach asygnowanych do wysokich osiągów, gdzie szczególny nacisk położono na precyzję opony przy wysokich prędkościach. Ten przyjazny środowisku produkt klasy Premium swoją jakość zawdzięcza nanotechnologii, olejowi canola oraz solidnemu doświadczeniu firmy Nokian Tyres w produkcji i testowaniu opon w najtrudniejszych warunkach zimowych, co zapewnia ich bezawaryjną funkcjonalność w każdej sytuacji na drogach Europy Centralnej.

adekwatna stabilność dzięki zaimplementowaniu Nanobazy:

Sportowa opona Nokian WR A3 ma asymetryczny bieżnik, dzięki czemu uzyskuje bezawaryjną przyczepność, nie trwoniąc równocześnie swoich cech jako opony asygnowanej do wysokich osiągów. Konstrukcja barku wewnętrznego pozwala skuteczniej usuwać wodę i błoto pośniegowe.

Struktura nanobazy, której wykorzystanie jest osiągalne dzięki nanotechnologii, wpływa na pokaźną udoskonalenie kierowalności opony i kontroli podczas wykonywania skrętów, zmiany pasów i wymijania. Opona nad wyraz wyróżnia się pod względem swych rewelacyjnych parametry, które odpowiadają za zachowanie kontroli w ekstremalnych sytuacjach równocześnie na śliskich nawierzchniach, jak i na drogach o konkretnej przyczepności.

Kriogeniczna mieszanka canola wykorzystana do budowy bieżnika jest pionierskim połączeniem naturalnej gumy, krzemionki, a także oleju canola, dzięki któremu uzyskujemy trafną przyczepność w zimowych warunkach i na mokrych nawierzchniach i obszerniejszą niepodatność na zużycie w szerokim zakresie temperatur.

Wyższe przebiegi i udoskonalona reakcja opony dzięki układowi cichych rowków:

Półkoliste wgłębienia na bokach żeber wzdłużnych opony Nokian WR A3 odpowiadają za jej chłodzenie poprzez minimalizowanie ciepła generowanego poprzez oponę i powodują, że jest ona bardziej bezpieczna i wytrzymała nawet przy wysokich prędkościach. To nowoczesne rozwiązanie, zwane "układem cichych rowków", ogranicza także opór aerodynamiczny i gwarantuje wyższe przebiegi dzięki niższemu zużyciu paliwa. Dodatkowo, efektywnie minimalizuje hałas na zewnątrz i w środku pojazdu.

W budowie ściany bocznej opony wykorzystana pozostała najnowsza innowacja, zwana Systemem Cichej Ściany Bocznej, która zapewnia pokaźniejszy komfort jazdy i wytłumia emitowany poprzez oponę hałas we wnętrzu pojazdu. Jej efektywność zawdzięczać można gumowej warstwie użytej między bieżnikiem opony a ścianą boczną, której zadaniem jest pochłanianie wibracji z powierzchni i zapobieganie ich przedostawaniu się do środka pojazdu.

pokaźniejszy komfort i bezpieczeństwo dzięki Wskaźnikowi Bezpieczeństwa Zimą:

świetna jazda zimą możliwa jest wyłącznie wówczas, gdy opony są w korzystnym stanie.
Opona Nokian WR A3 ma Wskaźnik Zużycia Bieżnika (DSI), na dodatek wzbogacony o specyficzny symbol płatka śniegu, który stanowi Wskaźnik Bezpieczeństwa Zimą.