Kleber Krisalp HP3 225/55 R17 101 H

cena od 390,53 PLN

oszczędzasz do 11%

Kleber Krisalp HP3 225/55 R17 101 H
Szerokość przekroju: 225 |  Wysokość profilu: 55 |  Średnica osadzenia: R17 |  Indeks nośności: 101 |  Indeks prędkości: H

Oferty

Opis produktu

NA ŚNIEGU

świetna produktywność na śniegu



Najwyższy poziom bezpieczeństwa na zaśnieżonych nawierzchniach dzięki liczniejszym i lepiej rozmieszczonym lamelom.

Oznaczenia 3PMSF* i M+S**.

* Oznaczenie 3 Peak Mountain Snow Flake. ** Mud & Snow.



NA LODZIE

Lepsze hamowanie i przyczepność na oblodzonych nawierzchniach



Skrócona o prawie 1 m droga hamowania na oblodzonej nawierzchni(1) dzięki nowej mieszance gumowej na bazie elastomerów poręcznych(1). 1) Skrócona o 8% droga hamowania na oblodzonych nawierzchniach w porównaniu z oponą poprzedniej generacji KLEBER Krisalp HP2 w rozmiarze 205/55 R16 91H. Testy wewnętrzne przeprowadzone przez Grupę Michelin w październiku 2014 roku na torze lodowym w Clermont-Ferrand.



NA MOKRYCH NAWIERZCHNIACH

Jedna z najskuteczniejszych dostępnych na rynku opon zimowych na mokrych nawierzchniach



Lepsze osiągi na mokrej nawierzchni:

Podwyższone o jedną klasę oznaczenie przyczepności na mokrej drodze (z C do B)(2).

Skrócona o 2,2 m droga hamowania(3).

Kierunkowa rzeźba bieżnika w układzie „V” i kanały rynnowe „Toboggan” upraszczają odprowadzanie wody i ograniczają ryzyko aquaplaningu(4).

2) Podwyższone o jedną klasę oznaczenie (z C do B) w porównaniu z oponą poprzedniej generacji KLEBER Krisalp HP2. Źródło: raport z monitorowania towaru, sierpień 2015 r. (3) Skrócona o 2,2 m, czyli o 6% droga hamowania na oblodzonych nawierzchniach w porównaniu z oponą poprzedniej generacji KLEBER Krisalp HP2 w rozmiarze 205/55 R16 91H. Testy wewnętrzne przeprowadzone przez Grupę Michelin w grudniu 2014 roku w Centrum Badań i Rozwoju Michelin w Ladoux. (4) oporność na aquaplaning rozszerzona o 15% na prostej i o 13% na zakrętach w porównaniu z oponą poprzedniej generacji KLEBER Krisalp HP2 w rozmiarze 205/55 R16 91H. Testy wewnętrzne przeprowadzone poprzez Grupę Michelin w grudniu 2014 roku w Centrum Badań i Rozwoju Michelin w Ladoux.





źródło: https://www.kleber.pl