Hankook Winter RW 06 235/65 R16 115 R

chwilowy brak towaru

  • Producent: Hankook
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 235
  • Wysokość profilu: 65
  • Średnica osadzenia: R16
  • Indeks nośności: 115
  • Indeks prędkości: R
  • Typ pojazdu: dostawczy
  • Efektywność paliwowa: F
  • Poziom emisji hałasu: 73 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: E
Hankook RW06 najkorzystniejsza opona zimowa do europejskich samochodów dostawczych

W oponie Winter RW06 użyto mieszankę krzemionkową pomagającą zachować stabilność nie tylko na zaśnieżonych i oblodzonych drogach,ponadto na grząskich nawierzchniach. Najnowocześniejsze łączniki stabilizują geometrię na zaśnieżonych i oblodzonych drogach i maksymalizują osiągi prowadzenia.

atrybuty Wzór bieżnika

Środkowy rowek prosty i 2 rowki półzygzakowate
budowa oparta na 3 rowkach głównych gwarantujących bezpieczeństwo na mokrych drogach. Opona ta pozostała zaprojektowana z myślą o uniemożliwianiu akwaplanacji, a także poprawianiu przyczepności na śniegu poprzez użycie prostego rowka na środku oraz rowków zygzakowatych na bokach.

wykorzystanie łącznika o nowym profilu
w pełni nowy typ łącznika wzdłuż ściany bloków na barku wspomaga jakość prowadzenia na bardzo suchych nawierzchniach oraz przyczepność na lodzie i śniegu. Poprzez dodanie nacięć na kolumnie barku zagwarantuje znakomite osiągi na śniegu, nawet gdy bieżnik zetrze się do połowy.

Środkowy rowek prosty oraz 2 rowki półzygzakowate
kompozycja oparta na 3 rowkach głównych zapewniających bezpieczeństwo na mokrych drogach. Opona ta została zaprojektowana z myślą o uniemożliwianiu akwaplanacji, a także udoskonalaniu przyczepności na śniegu poprzez wykorzystanie prostego rowka na środku oraz rowków zygzakowatych na bokach.

zastosowanie łącznika o nowym profilu
całkowicie nowy typ łącznika wzdłuż ściany bloków na barku wspomaga jakość prowadzenia na niezwykle suchych nawierzchniach, a także przyczepność na lodzie i śniegu. Poprzez dodanie nacięć na kolumnie barku gwarantuje znakomite osiągi na śniegu, nawet gdy bieżnik zetrze się do połowy.

Układ krzyżowy bloków
poprzez skrzyżowanie i połączenie bloków bieżnika zapewnione pozostało bezpieczeństwo zbieżności i pokaźna siła hamowania na oblodzonych drogach.

Rowek klifowy
Rowek klifowy maksymalizuje efekt krawędziowy na śniegu na ścianie rowka.

Struktura opony

obszerne pasy stalowe o dużej wytrzymałości
Poprawiona odporność bieżnika gwarantująca udoskonaloną sterowność, a także odporność na zużycie.

konstrukcja stopki o wysokiej wytrzymałości
Maksymalna sterowność, stabilność przy znacznych szybkościach, a także odporność.