chwilowy brak towaru
W oponie Winter RW06 wykorzystano mieszankę krzemionkową pomagającą zachować stabilność nie tylko na zaśnieżonych i oblodzonych drogach,jeszcze na grząskich nawierzchniach. Najnowocześniejsze łączniki stabilizują geometrię na zaśnieżonych i oblodzonych drogach i maksymalizują osiągi prowadzenia.
cechy Wzór bieżnikaŚrodkowy rowek prosty, a także 2 rowki półzygzakowate
budowa oparta na 3 rowkach głównych gwarantujących bezpieczeństwo na mokrych drogach. Opona ta pozostała zaprojektowana z myślą o zapobieganiu akwaplanacji oraz ulepszaniu przyczepności na śniegu poprzez zastosowanie prostego rowka na środku oraz rowków zygzakowatych na bokach.
zastosowanie łącznika o nowym profilu
w pełni nowy rodzaj łącznika wzdłuż ściany bloków na barku wspomaga jakość prowadzenia na niezwykle suchych nawierzchniach, a także przyczepność na lodzie i śniegu. Przez dodanie nacięć na kolumnie barku zapewnia idealne osiągi na śniegu, nawet gdy bieżnik zetrze się do połowy.
Środkowy rowek prosty i 2 rowki półzygzakowate
budowa oparta na 3 rowkach głównych zapewniających bezpieczeństwo na mokrych drogach. Opona ta została zaprojektowana z myślą o zapobieganiu akwaplanacji oraz ulepszaniu przyczepności na śniegu przez zastosowanie prostego rowka na środku, a także rowków zygzakowatych na bokach.
użycie łącznika o nowym profilu
kompletnie nowy wariant łącznika wzdłuż ściany bloków na barku wspomaga jakość prowadzenia na szczególnie suchych nawierzchniach oraz przyczepność na lodzie i śniegu. Przez dodanie nacięć na kolumnie barku gwarantuje znakomite osiągi na śniegu, nawet gdy bieżnik zetrze się do połowy.
Układ krzyżowy bloków
poprzez skrzyżowanie i połączenie bloków bieżnika zapewnione pozostało bezpieczeństwo zbieżności i obfita siła hamowania na oblodzonych drogach.
Rowek klifowy
Rowek klifowy maksymalizuje efekt krawędziowy na śniegu na ścianie rowka.
znaczne pasy stalowe o obszernej wytrzymałości
Poprawiona wytrzymałość bieżnika gwarantująca udoskonaloną sterowność i oporność na zużycie.
kompozycja stopki o wysokiej wytrzymałości
Maksymalna sterowność, stabilność przy obszernych szybkościach i wytrzymałość.