Hankook Winter RW 06 215/70 R16 108 R

chwilowy brak towaru

  • Producent: Hankook
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 215
  • Wysokość profilu: 70
  • Średnica osadzenia: R16
  • Indeks nośności: 108
  • Indeks prędkości: R
  • Typ pojazdu: dostawczy
  • Efektywność paliwowa: F
  • Poziom emisji hałasu: 73 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: E
Hankook RW06 najkorzystniejsza opona zimowa do europejskich samochodów dostawczych

W oponie Winter RW06 zastosowano mieszankę krzemionkową pomagającą zachować stabilność nie tylko na zaśnieżonych i oblodzonych drogach,również na grząskich nawierzchniach. Najnowocześniejsze łączniki stabilizują geometrię na zaśnieżonych i oblodzonych drogach i maksymalizują osiągi prowadzenia.

atrybuty Wzór bieżnika

Środkowy rowek prosty oraz 2 rowki półzygzakowate
konstrukcja oparta na 3 rowkach głównych zapewniających bezpieczeństwo na mokrych drogach. Opona ta została zaprojektowana z myślą o zapobieganiu akwaplanacji oraz polepszaniu przyczepności na śniegu przez zastosowanie prostego rowka na środku, a także rowków zygzakowatych na bokach.

zastosowanie łącznika o nowym profilu
całkowicie nowy rodzaj łącznika wzdłuż ściany bloków na barku wspomaga jakość prowadzenia na nad wyraz suchych nawierzchniach oraz przyczepność na lodzie i śniegu. Poprzez dodanie nacięć na kolumnie barku gwarantuje znakomite osiągi na śniegu, choćby gdy bieżnik zetrze się do połowy.

Środkowy rowek prosty oraz 2 rowki półzygzakowate
konstrukcja oparta na 3 rowkach głównych gwarantujących bezpieczeństwo na mokrych drogach. Opona ta została zaprojektowana z myślą o zapobieganiu akwaplanacji i polepszaniu przyczepności na śniegu poprzez użycie prostego rowka na środku, a także rowków zygzakowatych na bokach.

zastosowanie łącznika o nowym profilu
w pełni nowy typ łącznika wzdłuż ściany bloków na barku wspomaga jakość prowadzenia na wyjątkowo suchych nawierzchniach oraz przyczepność na lodzie i śniegu. Poprzez dodanie nacięć na kolumnie barku gwarantuje świetne osiągi na śniegu, choćby gdy bieżnik zetrze się do połowy.

Układ krzyżowy bloków
poprzez skrzyżowanie i połączenie bloków bieżnika zapewnione zostało bezpieczeństwo zbieżności, a także pokaźna siła hamowania na oblodzonych drogach.

Rowek klifowy
Rowek klifowy maksymalizuje efekt krawędziowy na śniegu na ścianie rowka.

Struktura opony

pokaźne pasy stalowe o pokaźnej wytrzymałości
Poprawiona wytrzymałość bieżnika gwarantująca ulepszoną sterowność i niepodatność na zużycie.

budowa stopki o wysokiej wytrzymałości
Maksymalna sterowność, stabilność przy obszernych prędkościach i trwałość.