Hankook Winter RW 06 215/70 R15 109 R

chwilowy brak towaru

  • Producent: Hankook
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 215
  • Wysokość profilu: 70
  • Średnica osadzenia: R15
  • Indeks nośności: 109
  • Indeks prędkości: R
  • Typ pojazdu: dostawczy
  • Efektywność paliwowa: F
  • Poziom emisji hałasu: 73 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: E
Hankook RW06 najlepsza opona zimowa do europejskich samochodów dostawczych

W oponie Winter RW06 wykorzystano mieszankę krzemionkową pomagającą zachować stabilność nie tylko na zaśnieżonych i oblodzonych drogach,jeszcze na grząskich nawierzchniach. Najnowocześniejsze łączniki stabilizują geometrię na zaśnieżonych i oblodzonych drogach i maksymalizują osiągi prowadzenia.

parametry Wzór bieżnika

Środkowy rowek prosty i 2 rowki półzygzakowate
konstrukcja oparta na 3 rowkach głównych zapewniających bezpieczeństwo na mokrych drogach. Opona ta została zaprojektowana z myślą o zapobieganiu akwaplanacji i udoskonalaniu przyczepności na śniegu przez zastosowanie prostego rowka na środku i rowków zygzakowatych na bokach.

użycie łącznika o nowym profilu
w całości nowy rodzaj łącznika wzdłuż ściany bloków na barku wspomaga jakość prowadzenia na niezwykle suchych nawierzchniach oraz przyczepność na lodzie i śniegu. Poprzez dodanie nacięć na kolumnie barku zapewnia perfekcyjne osiągi na śniegu, choćby gdy bieżnik zetrze się do połowy.

Środkowy rowek prosty oraz 2 rowki półzygzakowate
kompozycja oparta na 3 rowkach głównych gwarantujących bezpieczeństwo na mokrych drogach. Opona ta została zaprojektowana z myślą o uniemożliwianiu akwaplanacji oraz udoskonalaniu przyczepności na śniegu poprzez wykorzystanie prostego rowka na środku i rowków zygzakowatych na bokach.

użycie łącznika o nowym profilu
całkowicie nowy rodzaj łącznika wzdłuż ściany bloków na barku wspomaga jakość prowadzenia na bardzo suchych nawierzchniach i przyczepność na lodzie i śniegu. Poprzez dodanie nacięć na kolumnie barku zagwarantuje nieprzeciętne osiągi na śniegu, nawet gdy bieżnik zetrze się do połowy.

Układ krzyżowy bloków
poprzez skrzyżowanie i połączenie bloków bieżnika zapewnione pozostało bezpieczeństwo zbieżności oraz duża siła hamowania na oblodzonych drogach.

Rowek klifowy
Rowek klifowy maksymalizuje efekt krawędziowy na śniegu na ścianie rowka.

Struktura opony

spore pasy stalowe o wielkiej wytrzymałości
Poprawiona trwałość bieżnika zapewniająca lepszą sterowność, a także wytrzymałość na zużycie.

konstrukcja stopki o wysokiej wytrzymałości
Maksymalna sterowność, stabilność przy sporych szybkościach oraz odporność.