Hankook Winter RW 06 215/60 R17 109 T

chwilowy brak towaru

  • Producent: Hankook
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 215
  • Wysokość profilu: 60
  • Średnica osadzenia: R17
  • Indeks nośności: 109
  • Indeks prędkości: T
  • Typ pojazdu: dostawczy
  • Efektywność paliwowa: F
  • Poziom emisji hałasu: 73 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: E
Hankook RW06 najlepsza opona zimowa do europejskich samochodów dostawczych

W oponie Winter RW06 wykorzystano mieszankę krzemionkową pomagającą zachować stabilność nie tylko na zaśnieżonych i oblodzonych drogach,dodatkowo na grząskich nawierzchniach. Najnowocześniejsze łączniki stabilizują geometrię na zaśnieżonych i oblodzonych drogach i maksymalizują osiągi prowadzenia.

parametry Wzór bieżnika

Środkowy rowek prosty, a także 2 rowki półzygzakowate
kompozycja oparta na 3 rowkach głównych zapewniających bezpieczeństwo na mokrych drogach. Opona ta została zaprojektowana z myślą o zapobieganiu akwaplanacji, a także poprawianiu przyczepności na śniegu poprzez wykorzystanie prostego rowka na środku i rowków zygzakowatych na bokach.

zastosowanie łącznika o nowym profilu
całkowicie nowy wariant łącznika wzdłuż ściany bloków na barku wspomaga jakość prowadzenia na bardzo suchych nawierzchniach i przyczepność na lodzie i śniegu. Przez dodanie nacięć na kolumnie barku gwarantuje wspaniałe osiągi na śniegu, choćby gdy bieżnik zetrze się do połowy.

Środkowy rowek prosty, a także 2 rowki półzygzakowate
kompozycja oparta na 3 rowkach głównych zapewniających bezpieczeństwo na mokrych drogach. Opona ta pozostała zaprojektowana z myślą o zapobieganiu akwaplanacji, a także poprawianiu przyczepności na śniegu poprzez zastosowanie prostego rowka na środku, a także rowków zygzakowatych na bokach.

wykorzystanie łącznika o nowym profilu
kompletnie nowy typ łącznika wzdłuż ściany bloków na barku wspomaga jakość prowadzenia na szczególnie suchych nawierzchniach i przyczepność na lodzie i śniegu. Przez dodanie nacięć na kolumnie barku gwarantuje znakomite osiągi na śniegu, choćby gdy bieżnik zetrze się do połowy.

Układ krzyżowy bloków
poprzez skrzyżowanie i połączenie bloków bieżnika zapewnione pozostało bezpieczeństwo zbieżności, a także obszerna siła hamowania na oblodzonych drogach.

Rowek klifowy
Rowek klifowy maksymalizuje efekt krawędziowy na śniegu na ścianie rowka.

Struktura opony

szerokie pasy stalowe o szerokiej wytrzymałości
Poprawiona solidność bieżnika zapewniająca lepszą sterowność i niepodatność na zużycie.

budowa stopki o wysokiej wytrzymałości
Maksymalna sterowność, stabilność przy sporych szybkościach i trwałość.