chwilowy brak towaru
W oponie Winter RW06 wykorzystano mieszankę krzemionkową pomagającą zachować stabilność nie tylko na zaśnieżonych i oblodzonych drogach,dodatkowo na grząskich nawierzchniach. Najnowocześniejsze łączniki stabilizują geometrię na zaśnieżonych i oblodzonych drogach i maksymalizują osiągi prowadzenia.
parametry Wzór bieżnikaŚrodkowy rowek prosty, a także 2 rowki półzygzakowate
kompozycja oparta na 3 rowkach głównych zapewniających bezpieczeństwo na mokrych drogach. Opona ta została zaprojektowana z myślą o zapobieganiu akwaplanacji, a także poprawianiu przyczepności na śniegu poprzez wykorzystanie prostego rowka na środku i rowków zygzakowatych na bokach.
zastosowanie łącznika o nowym profilu
całkowicie nowy wariant łącznika wzdłuż ściany bloków na barku wspomaga jakość prowadzenia na bardzo suchych nawierzchniach i przyczepność na lodzie i śniegu. Przez dodanie nacięć na kolumnie barku gwarantuje wspaniałe osiągi na śniegu, choćby gdy bieżnik zetrze się do połowy.
Środkowy rowek prosty, a także 2 rowki półzygzakowate
kompozycja oparta na 3 rowkach głównych zapewniających bezpieczeństwo na mokrych drogach. Opona ta pozostała zaprojektowana z myślą o zapobieganiu akwaplanacji, a także poprawianiu przyczepności na śniegu poprzez zastosowanie prostego rowka na środku, a także rowków zygzakowatych na bokach.
wykorzystanie łącznika o nowym profilu
kompletnie nowy typ łącznika wzdłuż ściany bloków na barku wspomaga jakość prowadzenia na szczególnie suchych nawierzchniach i przyczepność na lodzie i śniegu. Przez dodanie nacięć na kolumnie barku gwarantuje znakomite osiągi na śniegu, choćby gdy bieżnik zetrze się do połowy.
Układ krzyżowy bloków
poprzez skrzyżowanie i połączenie bloków bieżnika zapewnione pozostało bezpieczeństwo zbieżności, a także obszerna siła hamowania na oblodzonych drogach.
Rowek klifowy
Rowek klifowy maksymalizuje efekt krawędziowy na śniegu na ścianie rowka.
szerokie pasy stalowe o szerokiej wytrzymałości
Poprawiona solidność bieżnika zapewniająca lepszą sterowność i niepodatność na zużycie.
budowa stopki o wysokiej wytrzymałości
Maksymalna sterowność, stabilność przy sporych szybkościach i trwałość.