Hankook Winter RW 06 215/60 R16 103 T

chwilowy brak towaru

  • Producent: Hankook
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 215
  • Wysokość profilu: 60
  • Średnica osadzenia: R16
  • Indeks nośności: 103
  • Indeks prędkości: T
  • Typ pojazdu: dostawczy
  • Efektywność paliwowa: F
  • Poziom emisji hałasu: 73 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: E
Hankook RW06 najkorzystniejsza opona zimowa do europejskich samochodów dostawczych

W oponie Winter RW06 wykorzystano mieszankę krzemionkową pomagającą zachować stabilność nie tylko na zaśnieżonych i oblodzonych drogach,na dodatek na grząskich nawierzchniach. Najnowocześniejsze łączniki stabilizują geometrię na zaśnieżonych i oblodzonych drogach i maksymalizują osiągi prowadzenia.

cechy Wzór bieżnika

Środkowy rowek prosty oraz 2 rowki półzygzakowate
kompozycja oparta na 3 rowkach głównych zapewniających bezpieczeństwo na mokrych drogach. Opona ta została zaprojektowana z myślą o uniemożliwianiu akwaplanacji oraz poprawianiu przyczepności na śniegu przez wykorzystanie prostego rowka na środku oraz rowków zygzakowatych na bokach.

wykorzystanie łącznika o nowym profilu
całkowicie nowy wariant łącznika wzdłuż ściany bloków na barku wspomaga jakość prowadzenia na niezwykle suchych nawierzchniach i przyczepność na lodzie i śniegu. Przez dodanie nacięć na kolumnie barku zagwarantuje wspaniałe osiągi na śniegu, choćby gdy bieżnik zetrze się do połowy.

Środkowy rowek prosty oraz 2 rowki półzygzakowate
budowa oparta na 3 rowkach głównych gwarantujących bezpieczeństwo na mokrych drogach. Opona ta pozostała zaprojektowana z myślą o zapobieganiu akwaplanacji, a także ulepszaniu przyczepności na śniegu przez użycie prostego rowka na środku i rowków zygzakowatych na bokach.

wykorzystanie łącznika o nowym profilu
całkowicie nowy typ łącznika wzdłuż ściany bloków na barku wspomaga jakość prowadzenia na szczególnie suchych nawierzchniach, a także przyczepność na lodzie i śniegu. Przez dodanie nacięć na kolumnie barku zapewnia świetne osiągi na śniegu, choćby gdy bieżnik zetrze się do połowy.

Układ krzyżowy bloków
przez skrzyżowanie i połączenie bloków bieżnika zapewnione zostało bezpieczeństwo zbieżności oraz duża siła hamowania na oblodzonych drogach.

Rowek klifowy
Rowek klifowy maksymalizuje efekt krawędziowy na śniegu na ścianie rowka.

Struktura opony

pokaźne pasy stalowe o pokaźnej wytrzymałości
Poprawiona odporność bieżnika gwarantująca lepszą sterowność, a także wytrzymałość na zużycie.

konstrukcja stopki o wysokiej wytrzymałości
Maksymalna sterowność, stabilność przy obfitych prędkościach oraz trwałość.