Hankook Winter RW 06 195/80 R14 106 Q

cena od 259,00 PLN

oszczędzasz do 10%

Hankook Winter RW 06 195/80 R14 106 Q
Szerokość przekroju: 195 |  Wysokość profilu: 80 |  Średnica osadzenia: R14 |  Indeks nośności: 106 |  Indeks prędkości: Q |  Typ pojazdu: dostawczy |  Efektywność paliwowa: F |  Poziom emisji hałasu: 73 dB |  Przyczepność na mokrej nawierzchni: E

Oferty

Opis produktu

Hankook RW06 najkorzystniejsza opona zimowa do europejskich samochodów dostawczych

W oponie Winter RW06 wykorzystano mieszankę krzemionkową pomagającą zachować stabilność nie tylko na zaśnieżonych i oblodzonych drogach,w dodatku na grząskich nawierzchniach. Najnowocześniejsze łączniki stabilizują geometrię na zaśnieżonych i oblodzonych drogach i maksymalizują osiągi prowadzenia.

atrybuty Wzór bieżnika

Środkowy rowek prosty i 2 rowki półzygzakowate
kompozycja oparta na 3 rowkach głównych gwarantujących bezpieczeństwo na mokrych drogach. Opona ta została zaprojektowana z myślą o uniemożliwianiu akwaplanacji i poprawianiu przyczepności na śniegu poprzez wykorzystanie prostego rowka na środku oraz rowków zygzakowatych na bokach.

zastosowanie łącznika o nowym profilu
kompletnie nowy rodzaj łącznika wzdłuż ściany bloków na barku wspomaga jakość prowadzenia na szczególnie suchych nawierzchniach i przyczepność na lodzie i śniegu. Przez dodanie nacięć na kolumnie barku zagwarantuje znakomite osiągi na śniegu, choćby gdy bieżnik zetrze się do połowy.

Środkowy rowek prosty, a także 2 rowki półzygzakowate
budowa oparta na 3 rowkach głównych gwarantujących bezpieczeństwo na mokrych drogach. Opona ta została zaprojektowana z myślą o zapobieganiu akwaplanacji oraz ulepszaniu przyczepności na śniegu przez wykorzystanie prostego rowka na środku i rowków zygzakowatych na bokach.

użycie łącznika o nowym profilu
w pełni nowy wariant łącznika wzdłuż ściany bloków na barku wspomaga jakość prowadzenia na bardzo suchych nawierzchniach i przyczepność na lodzie i śniegu. Poprzez dodanie nacięć na kolumnie barku zapewnia świetne osiągi na śniegu, nawet gdy bieżnik zetrze się do połowy.

Układ krzyżowy bloków
poprzez skrzyżowanie i połączenie bloków bieżnika zapewnione zostało bezpieczeństwo zbieżności i pokaźna siła hamowania na oblodzonych drogach.

Rowek klifowy
Rowek klifowy maksymalizuje efekt krawędziowy na śniegu na ścianie rowka.

Struktura opony

obszerne pasy stalowe o wielkiej wytrzymałości
Poprawiona odporność bieżnika gwarantująca ulepszoną sterowność oraz odporność na zużycie.

budowa stopki o wysokiej wytrzymałości
Maksymalna sterowność, stabilność przy wielkich prędkościach oraz wytrzymałość.