Hankook Winter RW 06 195/65 R16 104 R

chwilowy brak towaru

  • Producent: Hankook
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 195
  • Wysokość profilu: 65
  • Średnica osadzenia: R16
  • Indeks nośności: 104
  • Indeks prędkości: R
  • Typ pojazdu: dostawczy
  • Efektywność paliwowa: F
  • Poziom emisji hałasu: 73 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: E
Hankook RW06 najlepsza opona zimowa do europejskich samochodów dostawczych

W oponie Winter RW06 wykorzystano mieszankę krzemionkową pomagającą zachować stabilność nie tylko na zaśnieżonych i oblodzonych drogach,ponadto na grząskich nawierzchniach. Najnowocześniejsze łączniki stabilizują geometrię na zaśnieżonych i oblodzonych drogach i maksymalizują osiągi prowadzenia.

atrybuty Wzór bieżnika

Środkowy rowek prosty i 2 rowki półzygzakowate
kompozycja oparta na 3 rowkach głównych gwarantujących bezpieczeństwo na mokrych drogach. Opona ta została zaprojektowana z myślą o uniemożliwianiu akwaplanacji, a także ulepszaniu przyczepności na śniegu poprzez wykorzystanie prostego rowka na środku, a także rowków zygzakowatych na bokach.

użycie łącznika o nowym profilu
w całości nowy typ łącznika wzdłuż ściany bloków na barku wspomaga jakość prowadzenia na niezwykle suchych nawierzchniach oraz przyczepność na lodzie i śniegu. Poprzez dodanie nacięć na kolumnie barku zagwarantuje perfekcyjne osiągi na śniegu, choćby gdy bieżnik zetrze się do połowy.

Środkowy rowek prosty, a także 2 rowki półzygzakowate
konstrukcja oparta na 3 rowkach głównych zapewniających bezpieczeństwo na mokrych drogach. Opona ta została zaprojektowana z myślą o uniemożliwianiu akwaplanacji, a także polepszaniu przyczepności na śniegu poprzez zastosowanie prostego rowka na środku i rowków zygzakowatych na bokach.

zastosowanie łącznika o nowym profilu
w pełni nowy rodzaj łącznika wzdłuż ściany bloków na barku wspomaga jakość prowadzenia na bardzo suchych nawierzchniach, a także przyczepność na lodzie i śniegu. Poprzez dodanie nacięć na kolumnie barku zapewnia wyśmienite osiągi na śniegu, nawet gdy bieżnik zetrze się do połowy.

Układ krzyżowy bloków
poprzez skrzyżowanie i połączenie bloków bieżnika zapewnione zostało bezpieczeństwo zbieżności i duża siła hamowania na oblodzonych drogach.

Rowek klifowy
Rowek klifowy maksymalizuje efekt krawędziowy na śniegu na ścianie rowka.

Struktura opony

wielkie pasy stalowe o znacznej wytrzymałości
Poprawiona wytrzymałość bieżnika zapewniająca lepszą sterowność oraz niepodatność na zużycie.

kompozycja stopki o wysokiej wytrzymałości
Maksymalna sterowność, stabilność przy znacznych prędkościach i trwałość.