Hankook Winter RW 06 185/80 R14 102 Q

chwilowy brak towaru

  • Producent: Hankook
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 185
  • Wysokość profilu: 80
  • Średnica osadzenia: R14
  • Indeks nośności: 102
  • Indeks prędkości: Q
  • Typ pojazdu: dostawczy
  • Efektywność paliwowa: G
  • Poziom emisji hałasu: 73 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: E
Hankook RW06 najlepsza opona zimowa do europejskich samochodów dostawczych

W oponie Winter RW06 użyto mieszankę krzemionkową pomagającą zachować stabilność nie tylko na zaśnieżonych i oblodzonych drogach,także na grząskich nawierzchniach. Najnowocześniejsze łączniki stabilizują geometrię na zaśnieżonych i oblodzonych drogach i maksymalizują osiągi prowadzenia.

właściwości Wzór bieżnika

Środkowy rowek prosty oraz 2 rowki półzygzakowate
konstrukcja oparta na 3 rowkach głównych zapewniających bezpieczeństwo na mokrych drogach. Opona ta została zaprojektowana z myślą o uniemożliwianiu akwaplanacji oraz ulepszaniu przyczepności na śniegu poprzez zastosowanie prostego rowka na środku, a także rowków zygzakowatych na bokach.

wykorzystanie łącznika o nowym profilu
całkowicie nowy typ łącznika wzdłuż ściany bloków na barku wspomaga jakość prowadzenia na wyjątkowo suchych nawierzchniach i przyczepność na lodzie i śniegu. Przez dodanie nacięć na kolumnie barku zagwarantuje nieprzeciętne osiągi na śniegu, choćby gdy bieżnik zetrze się do połowy.

Środkowy rowek prosty, a także 2 rowki półzygzakowate
kompozycja oparta na 3 rowkach głównych gwarantujących bezpieczeństwo na mokrych drogach. Opona ta została zaprojektowana z myślą o uniemożliwianiu akwaplanacji, a także udoskonalaniu przyczepności na śniegu poprzez wykorzystanie prostego rowka na środku i rowków zygzakowatych na bokach.

wykorzystanie łącznika o nowym profilu
kompletnie nowy typ łącznika wzdłuż ściany bloków na barku wspomaga jakość prowadzenia na nad wyraz suchych nawierzchniach i przyczepność na lodzie i śniegu. Przez dodanie nacięć na kolumnie barku zagwarantuje perfekcyjne osiągi na śniegu, choćby gdy bieżnik zetrze się do połowy.

Układ krzyżowy bloków
przez skrzyżowanie i połączenie bloków bieżnika zapewnione pozostało bezpieczeństwo zbieżności i pokaźna siła hamowania na oblodzonych drogach.

Rowek klifowy
Rowek klifowy maksymalizuje efekt krawędziowy na śniegu na ścianie rowka.

Struktura opony

szerokie pasy stalowe o wielkiej wytrzymałości
Poprawiona odporność bieżnika zapewniająca lepszą sterowność oraz odporność na zużycie.

konstrukcja stopki o wysokiej wytrzymałości
Maksymalna sterowność, stabilność przy obfitych szybkościach i solidność.