chwilowy brak towaru
W oponie Winter RW06 zastosowano mieszankę krzemionkową pomagającą zachować stabilność nie tylko na zaśnieżonych i oblodzonych drogach,jeszcze na grząskich nawierzchniach. Najnowocześniejsze łączniki stabilizują geometrię na zaśnieżonych i oblodzonych drogach i maksymalizują osiągi prowadzenia.
właściwości Wzór bieżnikaŚrodkowy rowek prosty oraz 2 rowki półzygzakowate
konstrukcja oparta na 3 rowkach głównych zapewniających bezpieczeństwo na mokrych drogach. Opona ta pozostała zaprojektowana z myślą o uniemożliwianiu akwaplanacji i ulepszaniu przyczepności na śniegu przez użycie prostego rowka na środku i rowków zygzakowatych na bokach.
zastosowanie łącznika o nowym profilu
w całości nowy rodzaj łącznika wzdłuż ściany bloków na barku wspomaga jakość prowadzenia na niezwykle suchych nawierzchniach, a także przyczepność na lodzie i śniegu. Poprzez dodanie nacięć na kolumnie barku zapewnia idealne osiągi na śniegu, choćby gdy bieżnik zetrze się do połowy.
Środkowy rowek prosty i 2 rowki półzygzakowate
budowa oparta na 3 rowkach głównych gwarantujących bezpieczeństwo na mokrych drogach. Opona ta została zaprojektowana z myślą o uniemożliwianiu akwaplanacji oraz udoskonalaniu przyczepności na śniegu przez użycie prostego rowka na środku oraz rowków zygzakowatych na bokach.
zastosowanie łącznika o nowym profilu
w całości nowy typ łącznika wzdłuż ściany bloków na barku wspomaga jakość prowadzenia na wyjątkowo suchych nawierzchniach oraz przyczepność na lodzie i śniegu. Poprzez dodanie nacięć na kolumnie barku zagwarantuje wyśmienite osiągi na śniegu, choćby gdy bieżnik zetrze się do połowy.
Układ krzyżowy bloków
poprzez skrzyżowanie i połączenie bloków bieżnika zapewnione zostało bezpieczeństwo zbieżności i znaczna siła hamowania na oblodzonych drogach.
Rowek klifowy
Rowek klifowy maksymalizuje efekt krawędziowy na śniegu na ścianie rowka.
pokaźne pasy stalowe o pokaźnej wytrzymałości
Poprawiona odporność bieżnika zapewniająca lepszą sterowność, a także odporność na zużycie.
budowa stopki o wysokiej wytrzymałości
Maksymalna sterowność, stabilność przy pokaźnych prędkościach oraz wytrzymałość.