Hankook Winter RW 06 165/70 R13 88 R

chwilowy brak towaru

  • Producent: Hankook
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 165
  • Wysokość profilu: 70
  • Średnica osadzenia: R13
  • Indeks nośności: 88
  • Indeks prędkości: R
  • Typ pojazdu: dostawczy
  • Efektywność paliwowa: G
  • Poziom emisji hałasu: 73 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: E
Hankook RW06 najkorzystniejsza opona zimowa do europejskich samochodów dostawczych

W oponie Winter RW06 użyto mieszankę krzemionkową pomagającą zachować stabilność nie tylko na zaśnieżonych i oblodzonych drogach,także na grząskich nawierzchniach. Najnowocześniejsze łączniki stabilizują geometrię na zaśnieżonych i oblodzonych drogach i maksymalizują osiągi prowadzenia.

atrybuty Wzór bieżnika

Środkowy rowek prosty, a także 2 rowki półzygzakowate
kompozycja oparta na 3 rowkach głównych gwarantujących bezpieczeństwo na mokrych drogach. Opona ta pozostała zaprojektowana z myślą o zapobieganiu akwaplanacji i udoskonalaniu przyczepności na śniegu przez zastosowanie prostego rowka na środku, a także rowków zygzakowatych na bokach.

użycie łącznika o nowym profilu
w pełni nowy typ łącznika wzdłuż ściany bloków na barku wspomaga jakość prowadzenia na nad wyraz suchych nawierzchniach i przyczepność na lodzie i śniegu. Przez dodanie nacięć na kolumnie barku zagwarantuje znakomite osiągi na śniegu, nawet gdy bieżnik zetrze się do połowy.

Środkowy rowek prosty i 2 rowki półzygzakowate
kompozycja oparta na 3 rowkach głównych zapewniających bezpieczeństwo na mokrych drogach. Opona ta została zaprojektowana z myślą o zapobieganiu akwaplanacji oraz poprawianiu przyczepności na śniegu poprzez zastosowanie prostego rowka na środku oraz rowków zygzakowatych na bokach.

zastosowanie łącznika o nowym profilu
całkowicie nowy rodzaj łącznika wzdłuż ściany bloków na barku wspomaga jakość prowadzenia na nad wyraz suchych nawierzchniach oraz przyczepność na lodzie i śniegu. Poprzez dodanie nacięć na kolumnie barku zapewnia idealne osiągi na śniegu, choćby gdy bieżnik zetrze się do połowy.

Układ krzyżowy bloków
przez skrzyżowanie i połączenie bloków bieżnika zapewnione zostało bezpieczeństwo zbieżności i wielka siła hamowania na oblodzonych drogach.

Rowek klifowy
Rowek klifowy maksymalizuje efekt krawędziowy na śniegu na ścianie rowka.

Struktura opony

duże pasy stalowe o sporej wytrzymałości
Poprawiona trwałość bieżnika zapewniająca udoskonaloną sterowność oraz niepodatność na zużycie.

konstrukcja stopki o wysokiej wytrzymałości
Maksymalna sterowność, stabilność przy obfitych prędkościach, a także odporność.