Goodyear UltraGrip 8 205/60 R15 91 T

chwilowy brak towaru

  • Producent: Goodyear
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 205
  • Wysokość profilu: 60
  • Średnica osadzenia: R15
  • Indeks nośności: 91
  • Indeks prędkości: T
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Efektywność paliwowa: E
  • Poziom emisji hałasu: 69 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: E

parametry:

  • Indeks nośności i szybkości: 91T-190KMH
  • Rocznik (CSV): DOT2011
UltraGrip 8

Zima jest wyzwaniem dla większości kierowców: nagłe spadki temperatury i momentalnie zmieniające się warunki na drodze - ze śniegu na błoto pośniegowe, z wody na lód, z suchej nawierzchni na mokrą. Opony zimowe, stosowne umiejętności jazdy samochodem i prawidłowe innowacyjnanie na drodze podczs nieprzewidywalnych warunków pogodowych udoskonalają w szerokim stopniu bezpieczeństwo na drodze.

Now opona UltraGrip 8 jest pierwszą, kierunkową oponą, w której pozostała wykorzystana technika 3D-BIS (system trójwymiarowego blokowania klocków bieżnika). Oferuje większą przyczepność, krótszą drogę hamowania, a także lepsze prowadzenie. W niektórych sytuacjach o 1 metr krótsza droga hamowania może stanowić istotną różnicę.

technika 3D-BIS - to lepsza przyczepność w warunkach zimowych, wyższy komfort jazdy. Dawniej zmieniające się warunki zimowe stanowiły źródło najróżniejszych problemów dla prokektantów opon. Na mokrych i suchych nawierzchniach stabilność w czasie jazdy zależy od sztwności bloków bieżnika. W oponach zimowych stosuje się krawędzie dla udoskonalonej przyczepności na śniegu i lodzie. Krawędzie te dzielą każdy blok bieżnika na strefy, co sprawia, że każdy blok staje się sprężysry i zniża stabilność na mokrych i suchych nawierzchniach.

wspaniała technika Goodyear 3D-BIS utrzymuje każdą strefę bloków razem i zapewnia sztywność bloków, co rozszerza stabilność kierowania na mokych i suchych nawierzchniach, a także przekłada się na bardziej wygodną i mniej męczącą podróż. Jednocześnie pozwala zwiększyć liczbę krawędzi, a w rezultacie poprawić przyczepność na śniegu i lodzie.

we wnętrzu otwartej krawędzi znajdują się podniesione pęcherzyki gumy z dokładnie zaprojektowanymi dziurkami po każdej stronie krawędzi.

Po zetknięciu każdego klocka bieżnika z nawierzchnią drogową wypustki po obydwu stronach krawędzi dostosowują się mocno do trafnej dziurki po drugiej stronie. Podzielone strefy są zespolone razem w obydwu płaszczyznach w celu utrzymania sztywności bloków.

Oznacza to o dużo więcej bloków - lub krawędzi tnących - co na skutek czego przekłada się na ulepszoną przyczepność na śniegu i lodzie.

Testy przeprowadzoen poprzez TUV SUD Automotive, niemiecki instytut testów i certyfikacji, pokazują, że nowa opona Goodyear UltraGrip 8 osiągnęła niezwykle korzystne wyniki:

  • 3% krótszą drogę hamowania na śniegu*
  • 5% lepsza przyczepność i trakcja na śniegu*
  • 16% lepsza niepodatność na zjawisko aquaplaningu na zakrętach*

*W porównaniu z wynikami dwóch czołowych konkurentów, test przeprowadzonyprzez TUV SUD Automotive w grudniu 2010 r.;rozmiar opon 205/55R16 91H; samochód testowy: Golf VI; lokalizacja: Ivalo (FIN), tor lodowy w Montpellier (FR), Mireval (RF); raport nr: 76244609

WSTĄP DO KLUBU GOODYEAR

Do Klubu Goodyear mogą należeć osoby, które zakupiły pakiet opon (cztery sztuki) firmy Goodyear.