Goodyear UltraGrip 8 205/55 R16 91 H

chwilowy brak towaru

  • Producent: Goodyear
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 205
  • Wysokość profilu: 55
  • Średnica osadzenia: R16
  • Indeks nośności: 91
  • Indeks prędkości: H
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Efektywność paliwowa: E
  • Poziom emisji hałasu: 69 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: C

cechy:

  • Indeks nośności i prędkości: 91H-210KMH
  • Rocznik (CSV): DOT2011
UltraGrip 8

Zima jest wyzwaniem dla większości kierowców: nagłe spadki temperatury i szybko zmieniające się warunki na drodze - ze śniegu na błoto pośniegowe, z wody na lód, z suchej nawierzchni na mokrą. Opony zimowe, optymalne umiejętności jazdy samochodem i korzystne postępowanie na drodze podczs nieprzewidywalnych warunków pogodowych poprawiają w obszernym stopniu bezpieczeństwo na drodze.

Now opona UltraGrip 8 jest pierwszą, kierunkową oponą, w której pozostała zastosowana technologia 3D-BIS (system trójwymiarowego blokowania klocków bieżnika). Proponuje pokaźniejszą przyczepność, krótszą drogę hamowania oraz ulepszone prowadzenie. W niektórych sytuacjach o 1 metr krótsza droga hamowania może stanowić wyraźną różnicę.

technika 3D-BIS - to udoskonalona przyczepność w warunkach zimowych, wyższy komfort jazdy. Dawniej zmieniające się warunki zimowe stanowiły źródło rozmaitych problemów dla prokektantów opon. Na mokrych i suchych nawierzchniach stabilność w czasie jazdy zależy od sztwności bloków bieżnika. W oponach zimowych stosuje się krawędzie dla ulepszonej przyczepności na śniegu i lodzie. Krawędzie te dzielą każdy blok bieżnika na strefy, co powoduje, iż każdy blok staje się sprężysry i zniża stabilność na mokrych i suchych nawierzchniach.

wspaniała technika Goodyear 3D-BIS utrzymuje każdą strefę bloków razem i gwarantuje sztywność bloków, co powiększa stabilność kierowania na mokych i suchych nawierzchniach oraz przekłada się na bardziej wygodną i mniej męczącą podróż. Równocześnie pozwala zwiększyć liczbę krawędzi, a na skutek czego poprawić przyczepność na śniegu i lodzie.

w środku otwartej krawędzi znajdują się podniesione pęcherzyki gumy z skrupulatnie zaprojektowanymi dziurkami po każdej stronie krawędzi.

Po zetknięciu każdego klocka bieżnika z nawierzchnią drogową wypustki po obydwu stronach krawędzi dostosowują się konkretnie do odpowiedniej dziurki po drugiej stronie. Podzielone strefy są zespolone razem w obydwu płaszczyznach w celu utrzymania sztywności bloków.

Oznacza to o niemało więcej bloków - lub krawędzi tnących - co w wyniku czego przekłada się na lepszą przyczepność na śniegu i lodzie.

Testy przeprowadzoen przez TUV SUD Automotive, niemiecki instytut testów i certyfikacji, pokazują, iż nowa opona Goodyear UltraGrip 8 osiągnęła szczególnie dobre wyniki:

  • 3% krótszą drogę hamowania na śniegu*
  • 5% udoskonalona przyczepność i trakcja na śniegu*
  • 16% lepsza niepodatność na zjawisko aquaplaningu na zakrętach*

*W porównaniu z wynikami dwóch czołowych konkurentów, test przeprowadzonyprzez TUV SUD Automotive w grudniu 2010 r.;wymiar opon 205/55R16 91H; samochód testowy: Golf VI; lokalizacja: Ivalo (FIN), tor lodowy w Montpellier (FR), Mireval (RF); raport nr: 76244609

WSTĄP DO KLUBU GOODYEAR

Do Klubu Goodyear mogą należeć osoby, które zakupiły pakiet opon (cztery sztuki) producenta Goodyear.