Goodyear UltraGrip 8 155/70 R13 75 T

chwilowy brak towaru

  • Producent: Goodyear
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 155
  • Wysokość profilu: 70
  • Średnica osadzenia: R13
  • Indeks nośności: 75
  • Indeks prędkości: T
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Efektywność paliwowa: F
  • Poziom emisji hałasu: 67 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: C

parametry:

  • Indeks nośności i szybkości: 75T-190KMH
  • Rocznik (CSV): DOT2013
  • Opory toczenia: F
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: C
  • Zewnętrzny hałas (dB): 67 DB
  • Zewnętrzny hałas (klasa): 1
  • Termin realizacji: 2_3
UltraGrip 8

Zima jest wyzwaniem dla większości kierowców: nagłe spadki temperatury i prędko zmieniające się warunki na drodze - ze śniegu na błoto pośniegowe, z wody na lód, z suchej nawierzchni na mokrą. Opony zimowe, odpowiednie umiejętności jazdy samochodem i dobre innowacyjnanie na drodze podczs nieprzewidywalnych warunków pogodowych poprawiają w szerokim stopniu bezpieczeństwo na drodze.

Now opona UltraGrip 8 jest pierwszą, kierunkową oponą, w której pozostała wykorzystana technika 3D-BIS (system trójwymiarowego blokowania klocków bieżnika). Oferuje pokaźniejszą przyczepność, krótszą drogę hamowania, a także udoskonalone prowadzenie. W niektórych sytuacjach o 1 metr krótsza droga hamowania może stanowić istotną różnicę.

technika 3D-BIS - to lepsza przyczepność w warunkach zimowych, wyższy komfort jazdy. Dawniej zmieniające się warunki zimowe stanowiły źródło przeróżnych problemów dla prokektantów opon. Na mokrych i suchych nawierzchniach stabilność w czasie jazdy zależy od sztwności bloków bieżnika. W oponach zimowych stosuje się krawędzie dla ulepszonej przyczepności na śniegu i lodzie. Krawędzie te dzielą każdy blok bieżnika na strefy, co sprawia, iż każdy blok staje się sprężysry i ogranicza stabilność na mokrych i suchych nawierzchniach.

idealna technologia Goodyear 3D-BIS utrzymuje każdą strefę bloków razem i zagwarantuje sztywność bloków, co powiększa stabilność kierowania na mokych i suchych nawierzchniach, a także przekłada się na bardziej wygodną i mniej męczącą podróż. Równocześnie pozwala zwiększyć liczbę krawędzi, a w wyniku czego poprawić przyczepność na śniegu i lodzie.

wewnątrz otwartej krawędzi znajdują się podniesione pęcherzyki gumy z starannie zaprojektowanymi dziurkami po każdej stronie krawędzi.

Po zetknięciu każdego klocka bieżnika z nawierzchnią drogową wypustki po obydwu stronach krawędzi dopasowują się solidnie do trafnej dziurki po drugiej stronie. Podzielone strefy są zespolone razem w obydwu płaszczyznach w celu utrzymania sztywności bloków.

Oznacza to o sporo więcej bloków - lub krawędzi tnących - co w efekcie przekłada się na lepszą przyczepność na śniegu i lodzie.

Testy przeprowadzoen przez TUV SUD Automotive, niemiecki instytut testów i certyfikacji, pokazują, że nowa opona Goodyear UltraGrip 8 osiągnęła wyjątkowo prawidłowe wyniki:

  • 3% krótszą drogę hamowania na śniegu*
  • 5% lepsza przyczepność i trakcja na śniegu*
  • 16% ulepszona odporność na zjawisko aquaplaningu na zakrętach*

*W porównaniu z wynikami dwóch czołowych konkurentów, test przeprowadzonyprzez TUV SUD Automotive w grudniu 2010 r.;wymiar opon 205/55R16 91H; samochód testowy: Golf VI; lokalizacja: Ivalo (FIN), tor lodowy w Montpellier (FR), Mireval (RF); raport nr: 76244609

WSTĄP DO KLUBU GOODYEAR

Do Klubu Goodyear mogą należeć osoby, które zakupiły komplet opon (cztery sztuki) marki Goodyear.