Dunlop SP Winter Sport M3 265/60 R18 110 H

chwilowy brak towaru

  • Producent: Dunlop
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 265
  • Wysokość profilu: 60
  • Średnica osadzenia: R18
  • Indeks nośności: 110
  • Indeks prędkości: H
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Efektywność paliwowa: E
  • Poziom emisji hałasu: 72 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: E

świetne zachowanie na drodze w zimowych warunkach

  • Dobra trakcja na śniegu
  • Wysoka oporność na zjawisko aquaplaningu
  • Dobra wydajność hamowania

Dobra trakcja na śniegu W oponie SP Winter Sport M3 zastosowano gęsto rozmieszczone lamele, które idealne właściwości trakcyjne i kontrolę na zaśnieżonych drogach.

Wysoka odporność na aquaplaning pokaźne rowki w bieżniku momentalnie odprowadzają wodę oraz błoto pośniegowe, upraszczając kontrolę nad pojazdem w czasie deszczu i odwilży.

Dobra wydajność hamowania
Kierunkowy układ bieżnika polepsza własności trakcyjne i pomaga skrócić drogę hamowania na zimowych drogach. System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Wytwarza on ochronną strefę buforową.

Ochraniacz Felgi (MFS)
atuty broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technika RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop umożliwia kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zaimplementowaniu usztywnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać wyłącznie w samochodach dedykowanych do jazdy na oponach tego typu i wyekwipowanych w produktywny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej prędkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy firma nie zaleca innego progresywnania.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy pokaźnych szybkościach.zalety znakomita stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Formuje on ochronną strefę buforową.zalety broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.