chwilowy brak towaru
perfekcyjne zachowanie na drodze w zimowych warunkach
W oponie SP Winter Sport M3 użyto gęsto rozmieszczone lamele, które genialne cechy trakcyjne i kontrolę na zaśnieżonych drogach.
Wysoka niepodatność na aquaplaning
szerokie rowki w bieżniku momentalnie odprowadzają wodę oraz błoto pośniegowe, ułatwiając kontrolę nad pojazdem w czasie deszczu i odwilży.
Dobra skuteczność hamowania
Kierunkowy układ bieżnika udoskonala własności trakcyjne i pomaga skrócić drogę hamowania na zimowych drogach. System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Wytwarza on ochronną strefę buforową.
Ochraniacz Felgi (MFS) System ochrony felgi.
Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Formuje on ochronną strefę buforową. Zalety broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
RunOnFlat
technologia RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop zezwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km z maksymalną prędkością 80 km/h.
Dunlop Self Supporting Technology (DSST)
technika RunOnFlat opracowana przez Dunlop zezwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zaimplementowaniu usztywnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.
Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa
Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać wyłącznie w samochodach dedykowanych do jazdy na oponach tego rodzaju i wyposażonych w produktywny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej prędkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy marka nie zaleca innego progresywnania.