chwilowy brak towaru
znakomite zachowanie na drodze w zimowych warunkach
W oponie SP Winter Sport M3 użyto gęsto rozmieszczone lamele, które nieprzeciętne właściwości trakcyjne i kontrolę na zaśnieżonych drogach.
Wysoka wytrzymałość na aquaplaning
obfite rowki w bieżniku ekspresowo odprowadzają wodę oraz błoto pośniegowe, ułatwiając kontrolę nad pojazdem w czasie deszczu i odwilży.
Dobra efektywność hamowania
Kierunkowy układ bieżnika polepsza własności trakcyjne i pomaga skrócić drogę hamowania na zimowych drogach. System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Stwarza on ochronną strefę buforową.
Ochraniacz Felgi (MFS) System ochrony felgi.
Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Wytwarza on ochronną strefę buforową. Atuty chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
RunOnFlat
technika RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop pozwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km z maksymalną szybkością 80 km/h.
Dunlop Self Supporting Technology (DSST)
technologia RunOnFlat opracowana przez Dunlop umożliwia kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zastosowaniu umocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.
Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa
Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać wyłącznie w samochodach przeznaczonych do jazdy na oponach tego typu i zaopatrzonych w efektywny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej prędkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy marka nie zaleca innego postępowania.