chwilowy brak towaru
świetne zachowanie na drodze w zimowych warunkach
W oponie SP Winter Sport M3 wykorzystano gęsto rozmieszczone lamele, które idealne parametry trakcyjne i kontrolę na zaśnieżonych drogach.
Wysoka oporność na aquaplaning
wielkie rowki w bieżniku ekspresowo odprowadzają wodę oraz błoto pośniegowe, usprawniając kontrolę nad pojazdem w czasie deszczu i odwilży.
Dobra skuteczność hamowania
Kierunkowy układ bieżnika poprawia własności trakcyjne i pomaga skrócić drogę hamowania na zimowych drogach. System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Buduje on ochronną strefę buforową.
Ochraniacz Felgi (MFS) System ochrony felgi.
Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Kreuje on ochronną strefę buforową. Zalety broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
RunOnFlat
technologia RunOnFlat opracowana przez Dunlop pozwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km z maksymalną szybkością 80 km/h.
Dunlop Self Supporting Technology (DSST)
technika RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop umożliwia kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zastosowaniu wzmocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.
Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa
Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać wyłącznie w samochodach dedykowanych do jazdy na oponach tego typu i wyposażonych w skuteczny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej prędkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy producent nie zaleca innego nowoczesnania.