chwilowy brak towaru
nieprzeciętne zachowanie na drodze w zimowych warunkach
W oponie SP Winter Sport M3 użyto gęsto rozmieszczone lamele, które idealne cechy trakcyjne i kontrolę na zaśnieżonych drogach.
Wysoka odporność na aquaplaning
obszerne rowki w bieżniku prędko odprowadzają wodę oraz błoto pośniegowe, usprawniając kontrolę nad pojazdem w czasie deszczu i odwilży.
Dobra skuteczność hamowania
Kierunkowy układ bieżnika poprawia własności trakcyjne i pomaga skrócić drogę hamowania na zimowych drogach. System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Kreuje on ochronną strefę buforową.
Ochraniacz Felgi (MFS) System ochrony felgi.
Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Stwarza on ochronną strefę buforową. Zalety broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
RunOnFlat
technologia RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop zezwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km z maksymalną prędkością 80 km/h.
Dunlop Self Supporting Technology (DSST)
technologia RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop pozwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zaimplementowaniu umocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.
Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa
Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać wyłącznie w samochodach asygnowanych do jazdy na oponach tego typu i wyekwipowanych w sprawny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej szybkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy producent nie zaleca innego innowacyjnania.