Dunlop SP Winter Sport 3D 265/40 R20 104 V

cena od 956,92 PLN

oszczędzasz do 12%

Dunlop SP Winter Sport 3D 265/40 R20 104 V
Szerokość przekroju: 265 |  Wysokość profilu: 40 |  Średnica osadzenia: R20 |  Indeks nośności: 104 |  Indeks prędkości: V |  Typ pojazdu: osobowy |  Efektywność paliwowa: E |  Poziom emisji hałasu: 70 dB |  Przyczepność na mokrej nawierzchni: C

Oferty

Opis produktu

Dunlop SP WINTER SPORT 3D zalety:
  • genialne prowadzenie na suchej nawierzchni
  • rewelacyjna przyczepność na mokrych i suchych drogach
  • oporność na aquaplaning
Wyczynowa opona na nieprzewidywalną zimową pogodę
  • dobre prowadzenie w każdych warunkach pogodowych
  • nadzwyczajne prowadzenie na suchej nawierzchni.
  • Wyższa przyczepność na mokrych i suchych drogach
  • odporność na zjawisko aquaplaningu

korzystne prowadzenie w każdych zimowych warunkach
Dzięki trzem różnorodnym rodzajom lameli umieszczonych w kluczowych częściach bieżnika, opona Winter Sport 3D wyśmienicie radzi sobie na każdym typu nawierzchni w trakcie zimy.

wyśmienite prowadzenie na suchej nawierzchni
W oponie SP Winter Sport 3D wykorzystano technologię Dunlop Touch Technology. Ulepsza ona wyczucie drogi, co ma ogromne znaczenie dla precyzji prowadzenia i zachowania kontroli nad pojazdem. Nowy układ wzajemnie blokujących się klocków 3D kreuje jednorodny obszar w strefie barkowej, optymalizując prowadzenie i stabilność na suchych nawierzchniach.

genialna przyczepność na mokrych i suchych drogach
Specjalna mieszanka krzemionkowa zachowuje rozciągliwość w niskich temperaturach, gwarantując idealną przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Na poprawę przyczepności wpływa dodatkowo równomierne rozłożenie nacisku na cały obszar styku opony z podłożem.

wytrzymałość na aquaplaning
Kierunkowe rowki tworzą układ niezwłocznego i pozbawionego drgań odprowadzania wody, znacznie zwiększając odporność na zjawisko aquaplaningu.

Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to udoskonala kontrolę nad pojazdem i gwarantuje szczególnie dużo danych o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy.

RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technika RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop umożliwia kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zastosowaniu usztywnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa. Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać tylko w samochodach asygnowanych do jazdy na oponach tego rodzaju i wyekwipowanych w sprawny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej szybkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy producent nie zaleca innego postępowania.

Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zapewnia wyjątkowo prawidłową przyczepność wyjątkowo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.zalety genialne hamowanie i przyspieszanie, znaczna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy dużych prędkościach.atuty idealna stabilność w trakcie szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Kreuje on ochronną strefę buforową.atuty broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

System zróżnicowanych lamelek. Pogoda zimą może być niezwykle rozmaita. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie kryteria. Zróżnicowane rodzaje lameli używane w oponach Dunlop, przypasowane do najróżniejszych typów zimowej nawierzchni, pozwalają wydajnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.zalety jednorodne zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć najróżniejszych promieni, co zapewnia większą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja powoduje niezwykle równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na dokładniejsze i nowoczesne reagowanie.zalety pokaźnie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i obszerniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.