Dunlop SP Winter Sport 3D 255/45 R18 99 V

chwilowy brak towaru

  • Producent: Dunlop
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 255
  • Wysokość profilu: 45
  • Średnica osadzenia: R18
  • Indeks nośności: 99
  • Indeks prędkości: V
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Efektywność paliwowa: F
  • Poziom emisji hałasu: 68 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: C
Dunlop SP WINTER SPORT 3D zalety:
  • nadzwyczajne prowadzenie na suchej nawierzchni
  • genialna przyczepność na mokrych i suchych drogach
  • wytrzymałość na aquaplaning
Wyczynowa opona na nieprzewidywalną zimową pogodę
  • korzystne prowadzenie w każdych warunkach pogodowych
  • idealne prowadzenie na suchej nawierzchni.
  • Wyższa przyczepność na mokrych i suchych drogach
  • odporność na zjawisko aquaplaningu

korzystne prowadzenie w każdych zimowych warunkach
Dzięki trzem przeróżnym rodzajom lameli umieszczonych w kluczowych częściach bieżnika, opona Winter Sport 3D wspaniale radzi sobie na każdym typu nawierzchni w trakcie zimy.

nieprzeciętne prowadzenie na suchej nawierzchni
W oponie SP Winter Sport 3D wykorzystano technikę Dunlop Touch Technology. Udoskonala ona wyczucie drogi, co ma ogromne znaczenie dla precyzji prowadzenia i zachowania kontroli nad pojazdem. Nowy układ wzajemnie blokujących się klocków 3D formuje jednorodny obszar w strefie barkowej, optymalizując prowadzenie i stabilność na suchych nawierzchniach.

świetna przyczepność na mokrych i suchych drogach
Specjalna mieszanka krzemionkowa zachowuje rozciągliwość w niskich temperaturach, zapewniając rewelacyjną przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Na ulepszenie przyczepności wpływa dodatkowo równomierne rozłożenie nacisku na cały obszar styku opony z podłożem.

niepodatność na aquaplaning
Kierunkowe rowki tworzą układ błyskawicznego i pozbawionego drgań odprowadzania wody, wyraźnie powiększając oporność na zjawisko aquaplaningu.

Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to udoskonala kontrolę nad pojazdem i gwarantuje szczególnie dużo informacji o drodze.. Ulepszone czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy.

RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technologia RunOnFlat opracowana przez Dunlop umożliwia kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zastosowaniu wzmocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa. Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać tylko w samochodach przeznaczonych do jazdy na oponach tego rodzaju i wyekwipowanych w produktywny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej prędkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy marka nie zaleca innego postępowania.

Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, gwarantuje wyjątkowo dobrą przyczepność stanowczo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.zalety idealne hamowanie i przyspieszanie, spora przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy wielkich szybkościach.zalety nadzwyczajna stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Stwarza on ochronną strefę buforową.zalety broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

System różnorodnych lamelek. Pogoda zimą może być szczególnie przeróżna. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie oczekiwania. Różnorodne rodzaje lameli użytkowane w oponach Dunlop, dostosowane do różnych typów zimowej nawierzchni, pozwalają sprawnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.zalety jednolite zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć najróżniejszych promieni, co gwarantuje obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka kompozycja sprawia szczególnie równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia skrupulatniejsze i postępowe reagowanie.mocne strony wyraźnie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.