Dunlop SP Winter Sport 3D 245/40 R18 97 V

chwilowy brak towaru

  • Producent: Dunlop
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 245
  • Wysokość profilu: 40
  • Średnica osadzenia: R18
  • Indeks nośności: 97
  • Indeks prędkości: V
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Efektywność paliwowa: F
  • Poziom emisji hałasu: 68 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: E
Dunlop SP WINTER SPORT 3D zalety:
  • genialne prowadzenie na suchej nawierzchni
  • świetna przyczepność na mokrych i suchych drogach
  • niepodatność na aquaplaning
Wyczynowa opona na nieprzewidywalną zimową pogodę
  • korzystne prowadzenie w każdych warunkach pogodowych
  • świetne prowadzenie na suchej nawierzchni.
  • Wyższa przyczepność na mokrych i suchych drogach
  • wytrzymałość na zjawisko aquaplaningu

dobre prowadzenie w każdych zimowych warunkach
Dzięki trzem różnorodnym rodzajom lameli umieszczonych w kluczowych częściach bieżnika, opona Winter Sport 3D wyśmienicie radzi sobie na każdym rodzaju nawierzchni w trakcie zimy.

perfekcyjne prowadzenie na suchej nawierzchni
W oponie SP Winter Sport 3D zastosowano technologię Dunlop Touch Technology. Ulepsza ona wyczucie drogi, co ma ogromne znaczenie dla precyzji prowadzenia i zachowania kontroli nad pojazdem. Nowy układ wzajemnie blokujących się klocków 3D buduje jednorodny obszar w strefie barkowej, optymalizując prowadzenie i stabilność na suchych nawierzchniach.

wyśmienita przyczepność na mokrych i suchych drogach
Specjalna mieszanka krzemionkowa zachowuje elastyczność w niskich temperaturach, gwarantując doskonałą przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Na ulepszenie przyczepności wpływa też równomierne rozłożenie nacisku na cały obszar styku opony z podłożem.

oporność na aquaplaning
Kierunkowe rowki tworzą układ momentalnego i pozbawionego drgań odprowadzania wody, pokaźnie powiększając odporność na zjawisko aquaplaningu.

Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to udoskonala kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje nad wyraz dużo informacji o drodze.. Ulepszone czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy.

RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technologia RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop zezwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zaimplementowaniu usztywnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa. Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać tylko w samochodach dedykowanych do jazdy na oponach tego rodzaju i zaopatrzonych w sprawny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej szybkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy producent nie zaleca innego nowoczesnania.

Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, gwarantuje niezwykle dobrą przyczepność bardzo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.zalety znakomite hamowanie i przyspieszanie, szeroka przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy znacznych szybkościach.mocne strony rewelacyjna stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Wytwarza on ochronną strefę buforową.atuty broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

System różnorodnych lamelek. Pogoda zimą może być nad wyraz różna. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie oczekiwania. Rozmaite warianty lameli wykorzystywane w oponach Dunlop, dobrane do rozmaitych typów zimowej nawierzchni, pozwalają produktywnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.atuty jednolite zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć przeróżnych promieni, co zapewnia większą precyzję prowadzenia. Taka kompozycja sprawia bardzo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na skrupulatniejsze i postępowe reagowanie.atuty znacznie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.