Dunlop SP Winter Sport 3D 235/55 R17 103 V

chwilowy brak towaru

  • Producent: Dunlop
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 235
  • Wysokość profilu: 55
  • Średnica osadzenia: R17
  • Indeks nośności: 103
  • Indeks prędkości: V
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Efektywność paliwowa: E
  • Poziom emisji hałasu: 69 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: C

SP Winter Sport 3D Wyczynowa opona na nieprzewidywalną zimową pogodękorzystne prowadzenie w każdych warunkach pogodowychDoskonałe prowadzenie na suchej nawierzchniWyższa przyczepność na mokrych i suchych drogachOdporność na zjawisko aquaplaninguTrzy rozmiary zimy - trzy strefy bieżnika Dunlop Winter Sport 3D to nowa opona zimowa klasy High Performance, która pozostała skonstruowana z myślą o kierowcach samochodów wyższej i najwyższej klasy.innowacyjny wzór rzeźby bieżnika Dunlop Winter Sport 3D łączy w sobie trzy innowacyjne typy lamelek, które zapewniają jeszcze lepsze cechy prowadzenia w każdych warunkach drogowych tj.

na mokrej nawierzchni, śniegu i lodzie. Dzięki zaimplementowaniu trójwymiarowych lamelek uzyskano wzrost stabilności kierowania i nadzwyczajne prowadzenie na suchej nawierzchni. Konsekwencją wprowadzenia nowej mieszanki jest wzrost sprężystości bieżnika nawet w wyjątkowo niskich temperaturach, co lepsze prowadzenie na mokrej nawierzchni udoskonaloną przyczepność na śniegu i lodzie.

ony została oparta na najlepszych cechach zaczerpniętych z opon wchodzących w skład rodziny Scorpion - asygnowanych jedynie samochodom terenowym. Jej podstawowe parametry to wyjątkowa trwałość i oporność na uszkodzenia choćby przy energicznej eksploatacji.dobre prowadzenie w każdych zimowych warunkachDzięki trzem zróżnicowanym rodzajom lameli umieszczonych w kluczowych częściach bieżnika, opona Winter Sport 3D perfekcyjnie radzi sobie na każdym rodzaju nawierzchni podczas zimy.wspaniałe prowadzenie na suchej nawierzchniW oponie SP Winter Sport 3D wykorzystano technologię Dunlop Touch Technology.

polepsza ona wyczucie drogi, co ma ogromne znaczenie dla precyzji prowadzenia i zachowania kontroli nad pojazdem. Nowy układ wzajemnie blokujących się klocków 3D tworzy jednakowy obszar w strefie barkowej, optymalizując prowadzenie i stabilność na suchych nawierzchniach.świetna przyczepność na mokrych i suchych drogachSpecjalna mieszanka krzemionkowa zachowuje elastyczność w niskich temperaturach, gwarantując rewelacyjną przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni.

Na ulepszenie przyczepności wpływa w dodatku równomierne rozłożenie nacisku na cały obszar styku opony z podłożem.odporność na aquaplaningKierunkowe rowki tworzą układ niezwłocznego i pozbawionego drgań odprowadzania wody, wyraźnie zwiększając odporność na zjawisko aquaplaningu.TECHNOLOGIE: Ochraniacz Felgi (MFS)System ochrony felgi.

Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Formuje on ochronną strefę buforową.zalety chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB)technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy sporych szybkościach.atuty wyśmienita stabilność w trakcie szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Mieszanka krzemionkowaMieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zagwarantuje szczególnie dobrą przyczepność wyjątkowo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.mocne strony wspaniałe hamowanie i przyspieszanie; znaczna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach; niski współczynnik zużycia.

Specjalny system osadzania obręczyWzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to ulepsza kontrolę nad pojazdem i zapewnia niezwykle dużo danych o drodze.. Lepsze czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread)Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć rozmaitych promieni, co gwarantuje obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka kompozycja sprawia wyjątkowo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią.

Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na dokładniejsze i innowacyjne reagowanie.zalety wyraźnie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, lepsze wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.

RunOnFlat (wybrane rozmiary)Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technologia RunOnFlat opracowana przez Dunlop zezwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zaimplementowaniu usztywnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać wyłącznie w samochodach asygnowanych do jazdy na oponach tego rodzaju i wyposażonych w skuteczny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np.

Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej prędkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy marka nie zaleca innego progresywnania.