Dunlop SP Winter Sport 3D 235/45 R19 99 V

chwilowy brak towaru

  • Producent: Dunlop
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 235
  • Wysokość profilu: 45
  • Średnica osadzenia: R19
  • Indeks nośności: 99
  • Indeks prędkości: V
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Efektywność paliwowa: E
  • Poziom emisji hałasu: 71 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: E
Dunlop SP WINTER SPORT 3D zalety:
  • idealne prowadzenie na suchej nawierzchni
  • wspaniała przyczepność na mokrych i suchych drogach
  • wytrzymałość na aquaplaning
Wyczynowa opona na nieprzewidywalną zimową pogodę
  • korzystne prowadzenie w każdych warunkach pogodowych
  • wspaniałe prowadzenie na suchej nawierzchni.
  • Wyższa przyczepność na mokrych i suchych drogach
  • wytrzymałość na zjawisko aquaplaningu

dobre prowadzenie w każdych zimowych warunkach
Dzięki trzem najróżniejszym rodzajom lameli umieszczonych w kluczowych częściach bieżnika, opona Winter Sport 3D nadzwyczajnie radzi sobie na każdym typu nawierzchni w trakcie zimy.

perfekcyjne prowadzenie na suchej nawierzchni
W oponie SP Winter Sport 3D wykorzystano technologię Dunlop Touch Technology. Udoskonala ona wyczucie drogi, co ma ogromne znaczenie dla precyzji prowadzenia i zachowania kontroli nad pojazdem. Nowy układ wzajemnie blokujących się klocków 3D buduje jednorodny obszar w strefie barkowej, optymalizując prowadzenie i stabilność na suchych nawierzchniach.

perfekcyjna przyczepność na mokrych i suchych drogach
Specjalna mieszanka krzemionkowa zachowuje sprężystość w niskich temperaturach, gwarantując wspaniałą przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Na ulepszenie przyczepności wpływa dodatkowo równomierne rozłożenie nacisku na cały obszar styku opony z podłożem.

oporność na aquaplaning
Kierunkowe rowki tworzą układ niezwłocznego i pozbawionego drgań odprowadzania wody, istotnie powiększając wytrzymałość na zjawisko aquaplaningu.

Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to polepsza kontrolę nad pojazdem i zapewnia nad wyraz dużo danych o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy.

RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technika RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop umożliwia kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zastosowaniu umocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa. Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać tylko w samochodach asygnowanych do jazdy na oponach tego rodzaju i wyposażonych w sprawny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej szybkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy producent nie zaleca innego progresywnania.

Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zapewnia nad wyraz prawidłową przyczepność szczególnie na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.atuty nieprzeciętne hamowanie i przyspieszanie, spora przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obfitych szybkościach.zalety świetna stabilność w trakcie szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Buduje on ochronną strefę buforową.atuty chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

System różnych lamelek. Pogoda zimą może być wyjątkowo najróżniejsza. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie oczekiwania. Różnorodne warianty lameli wykorzystywane w oponach Dunlop, dostosowane do zróżnicowanych rodzajów zimowej nawierzchni, pozwalają efektywnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.atuty jednolite zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnorodnych promieni, co zapewnia obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja powoduje wyjątkowo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na precyzyjniejsze i postępowe reagowanie.mocne strony widocznie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.