Dunlop SP Winter Sport 3D 225/55 R16 99 H

chwilowy brak towaru

  • Producent: Dunlop
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 225
  • Wysokość profilu: 55
  • Średnica osadzenia: R16
  • Indeks nośności: 99
  • Indeks prędkości: H
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Efektywność paliwowa: E
  • Poziom emisji hałasu: 68 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: C
Dunlop SP WINTER SPORT 3D atuty:
  • wspaniałe prowadzenie na suchej nawierzchni
  • doskonała przyczepność na mokrych i suchych drogach
  • oporność na aquaplaning
Wyczynowa opona na nieprzewidywalną zimową pogodę
  • korzystne prowadzenie w każdych warunkach pogodowych
  • nieprzeciętne prowadzenie na suchej nawierzchni.
  • Wyższa przyczepność na mokrych i suchych drogach
  • niepodatność na zjawisko aquaplaningu

korzystne prowadzenie w każdych zimowych warunkach
Dzięki trzem zróżnicowanym rodzajom lameli umieszczonych w kluczowych częściach bieżnika, opona Winter Sport 3D rewelacyjnie radzi sobie na każdym rodzaju nawierzchni w trakcie zimy.

idealne prowadzenie na suchej nawierzchni
W oponie SP Winter Sport 3D zastosowano technologię Dunlop Touch Technology. Ulepsza ona wyczucie drogi, co ma ogromne znaczenie dla precyzji prowadzenia i zachowania kontroli nad pojazdem. Nowy układ wzajemnie blokujących się klocków 3D stwarza jednorodny obszar w strefie barkowej, optymalizując prowadzenie i stabilność na suchych nawierzchniach.

nadzwyczajna przyczepność na mokrych i suchych drogach
Specjalna mieszanka krzemionkowa zachowuje rozciągliwość w niskich temperaturach, zapewniając wspaniałą przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Na ulepszenie przyczepności wpływa na dodatek równomierne rozłożenie nacisku na cały obszar styku opony z podłożem.

niepodatność na aquaplaning
Kierunkowe rowki tworzą układ bezzwłocznego i pozbawionego drgań odprowadzania wody, pokaźnie rozszerzając niepodatność na zjawisko aquaplaningu.

Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to udoskonala kontrolę nad pojazdem i zapewnia nad wyraz dużo informacji o drodze.. Lepsze czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.

RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technika RunOnFlat opracowana przez Dunlop umożliwia kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zastosowaniu umocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa. Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać tylko w samochodach przeznaczonych do jazdy na oponach tego typu i wyekwipowanych w wydajny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej szybkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy firma nie zaleca innego nowoczesnania.

Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, gwarantuje wyjątkowo prawidłową przyczepność istotnie na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.mocne strony perfekcyjne hamowanie i przyspieszanie, obszerna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy dużych szybkościach.atuty świetna stabilność w trakcie szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Stwarza on ochronną strefę buforową.atuty broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

System najróżniejszych lamelek. Pogoda zimą może być nad wyraz różnorodna. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie oczekiwania. Rozmaite typy lameli stosowane w oponach Dunlop, dopasowane do najróżniejszych typów zimowej nawierzchni, pozwalają skutecznie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.atuty jednorodne zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnorodnych promieni, co zagwarantuje większą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja sprawia niezwykle równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia precyzyjniejsze i postępowe reagowanie.atuty pokaźnie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, lepsze wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także obszerniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.