Dunlop SP Winter Sport 3D 205/55 R16 94 H

chwilowy brak towaru

  • Producent: Dunlop
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 205
  • Wysokość profilu: 55
  • Średnica osadzenia: R16
  • Indeks nośności: 94
  • Indeks prędkości: H
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Efektywność paliwowa: E
  • Poziom emisji hałasu: 66 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: E
Dunlop SP WINTER SPORT 3D mocne strony:
  • nieprzeciętne prowadzenie na suchej nawierzchni
  • nadzwyczajna przyczepność na mokrych i suchych drogach
  • odporność na aquaplaning
Wyczynowa opona na nieprzewidywalną zimową pogodę
  • dobre prowadzenie w każdych warunkach pogodowych
  • nieprzeciętne prowadzenie na suchej nawierzchni.
  • Wyższa przyczepność na mokrych i suchych drogach
  • oporność na zjawisko aquaplaningu

dobre prowadzenie w każdych zimowych warunkach
Dzięki trzem rozmaitym rodzajom lameli umieszczonych w kluczowych częściach bieżnika, opona Winter Sport 3D genialnie radzi sobie na każdym typu nawierzchni podczas zimy.

doskonałe prowadzenie na suchej nawierzchni
W oponie SP Winter Sport 3D zastosowano technikę Dunlop Touch Technology. Polepsza ona wyczucie drogi, co ma ogromne znaczenie dla precyzji prowadzenia i zachowania kontroli nad pojazdem. Nowy układ wzajemnie blokujących się klocków 3D kreuje jednolity obszar w strefie barkowej, optymalizując prowadzenie i stabilność na suchych nawierzchniach.

nieprzeciętna przyczepność na mokrych i suchych drogach
Specjalna mieszanka krzemionkowa zachowuje elastyczność w niskich temperaturach, zapewniając nieprzeciętną przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Na ulepszenie przyczepności wpływa również równomierne rozłożenie nacisku na cały obszar styku opony z podłożem.

oporność na aquaplaning
Kierunkowe rowki tworzą układ niezwłocznego i pozbawionego drgań odprowadzania wody, wyraźnie powiększając niepodatność na zjawisko aquaplaningu.

Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to polepsza kontrolę nad pojazdem i zapewnia szczególnie dużo informacji o drodze.. Ulepszone czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.

RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technologia RunOnFlat opracowana przez Dunlop pozwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zastosowaniu wzmocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa. Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać tylko w samochodach dedykowanych do jazdy na oponach tego rodzaju i wyposażonych w skuteczny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej prędkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy marka nie zaleca innego postępowania.

Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, gwarantuje bardzo prawidłową przyczepność istotnie na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.atuty świetne hamowanie i przyspieszanie, pokaźna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obfitych szybkościach.zalety wspaniała stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Tworzy on ochronną strefę buforową.mocne strony broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

System najróżniejszych lamelek. Pogoda zimą może być bardzo różnorodna. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie wymogi. Najróżniejsze rodzaje lameli użytkowane w oponach Dunlop, dostosowane do przeróżnych rodzajów zimowej nawierzchni, pozwalają efektywnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.atuty jednorodne zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć rozmaitych promieni, co zapewnia obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka kompozycja powoduje wyjątkowo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na dokładniejsze i innowacyjne reagowanie.zalety widocznie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.