Dunlop SP Winter Response 2 185/60 R14 82 T

cena od 626,45 PLN

Dunlop SP Winter Response 2 185/60 R14 82 T
Szerokość przekroju: 185 |  Wysokość profilu: 60 |  Średnica osadzenia: R14 |  Indeks nośności: 82 |  Indeks prędkości: T |  Typ pojazdu: osobowy |  Efektywność paliwowa: C |  Poziom emisji hałasu: 66 dB |  Przyczepność na mokrej nawierzchni: B

Oferty

Opis produktu

Dunlop SP Winter Response 2 atuty:
  • perfekcyjna przyczepność w zakrętach
  • Niskie opory toczenia
  • rewelacyjne prowadzenie na mokrej nawierzchni

Opona zimowa skonstruowana w celu utrzymania panowania nad pojazdem we wszystkich sytuacjach podczas jazdy podczas zimy. Model SP Winter Response jest oponą zimową, która oferuje przyczepność, udoskonaloną kontrolę i ulepszone wartości reakcji podczas jazdy zimą w każdych warunkach.

Opona zimowa, która demonstruje dwa warianty lameli, które współpracują żeby zapewnić udoskonaloną stabilność, trakcję oraz kontrolę. Wypustki na barkach opony gwarantują ciąg trakcji i hamowania podczas gdy wysoka amplituda ostrza umieszczonego wewnątrz wskaźnika powiększa trakcję i wytrzymałość na ześlizgiwanie się w trakcie jazdy w zimowych warunkach. Opona zimowa pozostała oznaczona symbolami „M+S" zgodnie z dyrektywą rady 92/23/EWG z 31 marca dotyczącą opon, pojazdów mechanicznych i ich przyczep.

Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to ulepsza kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje niezwykle dużo danych o drodze.. Lepsze czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.

Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, gwarantuje szczególnie dobrą przyczepność wyjątkowo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.mocne strony idealne hamowanie i przyspieszanie, szeroka przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obfitych prędkościach.zalety nieprzeciętna stabilność w trakcie prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna konstrukcja bieżnika powoduje, iż opona udoskonalone prowadzenie i pokaźniejszą wytrzymałość na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro polepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków udoskonala przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Udoskonalone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa niepodatność na aquaplaning.

System przeróżnych lamelek. Pogoda zimą może być szczególnie zróżnicowana. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie wymagania. Zróżnicowane typy lameli użytkowane w oponach Dunlop, dopasowane do różnorodnych typów zimowej nawierzchni, pozwalają wydajnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.zalety jednorodne zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć najróżniejszych promieni, co zagwarantuje większą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja powoduje bardzo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia skrupulatniejsze i innowacyjne reagowanie.atuty widocznie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także obszerniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.