Dunlop SP Winter Response 2 175/65 R15 88 T

chwilowy brak towaru

  • Producent: Dunlop
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 175
  • Wysokość profilu: 65
  • Średnica osadzenia: R15
  • Indeks nośności: 88
  • Indeks prędkości: T
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Efektywność paliwowa: C
  • Poziom emisji hałasu: 67 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: B

DUNLOP SP WINTER RESPONSE 2 NOWOŚĆ 175/65R15 88T (XL)

Dunlop SP Winter Response 2 znamionuje się wyjątkowo prawidłową przyczepnością na śniegu (także w zakrętach), krótką drogą hamowania na każdym typie zimowej drogi, dobrymi osiągami na mokrej nawierzchni i niskimi oporami toczenia. Bardzo prawidłową przyczepność na zakrętach w śniegu i na lodzie opona uzyskuje dzięki umieszczonym pod kątem 45° na bieżniku opony lamelom. Z kolei wysoki poziom przyczepności w trakcie hamowania i przyspieszania to zasługa powiększonej powierzchni kontaktu z podłożem. Specjalny zarys Dunlop SP Winter Response 2 broniący przed odkształceniami na dodatek dostarcza oponie niskich oporów toczenia. Ten model opony został zaopatrzony w szereg technice, które dbają o osiągi opony na każdym kilometrze. Jedną z nich jest system Multi Blade, który sprawia, że opona swobodnie przenosi osiągi z jednego typu nawierzchni na drugi, co oznacza, że opona tak samo prawidłowo radzi sobie we wszystkich warunkach zimowych.

NAJWAŻNIEJSZE atuty

szczególnie dobra przyczepność w trakcie skręcania na śniegu

Nowa opona Winter Response 2 posiada bieżnik z lamelami pod kątem 45° ulepszoną trakcję w trakcie skręcania na śniegu i lodzie.

Pewne hamowanie w zimowych warunkach

innowacyjne, odwrócone centralne bloki bieżnika pozwalają "złapać" i przytrzymać śnieg, zwiększając dzięki czemu powierzchnię kontaktu opony z podłożem oraz dając udoskonaloną przyczepność w czasie hamowania i przyspieszania.

prawidłowe prowadzenie na mokrej nawierzchni

powiększona ilość rowków zapewnia obszerniejszą liczbę krawędzi "wgryzających" się w śnieg lepsze prowadzenie i hamowanie na mokrej nawierzchni udoskonaloną trakcję na śniegu i lodzie.

Niskie opory toczenia

Nowa budowa opony ogranicza deformacje karkasu, zmniejszając opory toczenia i zużycie paliwa.