Dunlop SP Winter Response 2 165/65 R15 81 T

cena od 235,43 PLN

oszczędzasz do 20%

Dunlop SP Winter Response 2 165/65 R15 81 T
Szerokość przekroju: 165 |  Wysokość profilu: 65 |  Średnica osadzenia: R15 |  Indeks nośności: 81 |  Indeks prędkości: T |  Typ pojazdu: osobowy |  Efektywność paliwowa: C |  Poziom emisji hałasu: 68 dB |  Przyczepność na mokrej nawierzchni: B

Oferty

Opis produktu

Dunlop SP Winter Response 2 mocne strony:
  • nieprzeciętna przyczepność w zakrętach
  • Niskie opory toczenia
  • rewelacyjne prowadzenie na mokrej nawierzchni

Opona zimowa skonstruowana w celu utrzymania panowania nad pojazdem we wszystkich sytuacjach w trakcie jazdy podczas zimy. Model SP Winter Response jest oponą zimową, która proponuje przyczepność, lepszą kontrolę i lepsze wartości reakcji w trakcie jazdy zimą w każdych warunkach.

Opona zimowa, która prezentuje dwa rodzaje lameli, które współpracują żeby zapewnić ulepszoną stabilność, trakcję i kontrolę. Wypustki na barkach opony gwarantują ciąg trakcji i hamowania w trakcie gdy wysoka amplituda ostrza umieszczonego we wnętrzu wskaźnika powiększa trakcję oraz niepodatność na ześlizgiwanie się podczas jazdy w zimowych warunkach. Opona zimowa pozostała oznaczona symbolami „M+S" zgodnie z dyrektywą rady 92/23/EWG z 31 marca dotyczącą opon, pojazdów mechanicznych i ich przyczep.

Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje niezwykle dużo informacji o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy.

Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zapewnia szczególnie dobrą przyczepność szczególnie na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.atuty genialne hamowanie i przyspieszanie, spora przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy wielkich szybkościach.mocne strony perfekcyjna stabilność w trakcie prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna budowa bieżnika powoduje, iż opona lepsze prowadzenie i pokaźniejszą odporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro udoskonala stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków udoskonala przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa niepodatność na aquaplaning.

System zróżnicowanych lamelek. Pogoda zimą może być bardzo rozmaita. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie wymagania. Rozmaite typy lameli użytkowane w oponach Dunlop, przypasowane do różnorodnych wariantów zimowej nawierzchni, pozwalają sprawnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.zalety jednolite zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnych promieni, co zapewnia większą precyzję prowadzenia. Taka budowa powoduje niezwykle równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na precyzyjniejsze i postępowe reagowanie.atuty wyraźnie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.