Dunlop SP Winter Response 195/50 R15 82 H

cena od 260,53 PLN

Dunlop SP Winter Response 195/50 R15 82 H
Szerokość przekroju: 195 |  Wysokość profilu: 50 |  Średnica osadzenia: R15 |  Indeks nośności: 82 |  Indeks prędkości: H |  Typ pojazdu: osobowy |  Efektywność paliwowa: F |  Poziom emisji hałasu: 67 dB |  Przyczepność na mokrej nawierzchni: C

Oferty

Opis produktu

dobre zachowanie na drodze we wszystkich warunkach zimowych

  • Równomiernie wydajne działanie na wodzie, śniegu i lodzie
  • znakomita trakcja na śniegu
  • wspaniała przyczepność przy zimowej pogodzie
  • genialne wyczucie drogi

Równomiernie skuteczne działanie na wodzie, śniegu i lodzie

SP Winter Response to odpowiedź na rozmaite kryteria użytkowników stawiane oponom zimowym. Część bieżnikowa ma asymetryczną konstrukcję, w której różnorodne strefy odpowiadają za poszczególne funkcje. Dzięki temu udało się znaleźć korzystny kompromis pomiędzy zachowaniem na nawierzchniach pokrytych wodą, śniegiem i lodem.

genialna trakcja na śniegu

Ciesz się pewnością prowadzenia przy grubej pokrywie śnieżnej. Bieżnik ma dwa warianty lamelek, które współpracują ze sobą w celu utrzymania dobrej trakcji, krótiej drogi hamowania i pokonywania zakrętów na śniegu.

rewelacyjna przyczepność przy zimowej pogodzie

W bieżniku opony SP Winter Response zastosowano mieszankę o pokaźnym udziale krzemionki. Dzięki czemu bieżnik zachowuje sprężystość w niskich temperaturach, polepszając własności trakcyjne na śniegu i lodzie.

perfekcyjne wyczucie drogi

podczas jazdy na śliskich zimowych drogach niezwykle ważne jest otrzymywanie jak największej ilości informacji o drodze. W oponie SP Winter Response zastosowano technologię Dunlop Touch Technology. Jest to zbiór nowoczesnych rozwiązań, które zapewniają lepsze wyczucie nawierzchni.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obfitych prędkościach.zalety nieprzeciętna stabilność w trakcie szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna budowa bieżnika sprawia, że opona udoskonalone prowadzenie i obszerniejszą wytrzymałość na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro polepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków poprawia przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, obszerniejsza wytrzymałość na aquaplaning.

System przeróżnych lamelek. Pogoda zimą może być szczególnie różna. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie wymogi. Przeróżne rodzaje lameli użytkowane w oponach Dunlop, przypasowane do najróżniejszych rodzajów zimowej nawierzchni, pozwalają efektywnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.zalety jednorodne zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnych promieni, co gwarantuje większą precyzję prowadzenia. Taka budowa powoduje wyjątkowo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia staranniejsze i nowoczesne reagowanie.zalety widocznie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.