Dunlop SP WINTER RESPONSE 185/70 R14 88 T

chwilowy brak towaru

  • Producent: Dunlop
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 185
  • Wysokość profilu: 70
  • Średnica osadzenia: R14
  • Indeks nośności: 88
  • Indeks prędkości: T
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Efektywność paliwowa: F
  • Poziom emisji hałasu: 69 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: F

dobre zachowanie na drodze we wszystkich warunkach zimowych

  • Równomiernie sprawne działanie na wodzie, śniegu i lodzie
  • rewelacyjna trakcja na śniegu
  • świetna przyczepność przy zimowej pogodzie
  • wyśmienite wyczucie drogi

Równomiernie skuteczne działanie na wodzie, śniegu i lodzie

SP Winter Response to odpowiedź na przeróżne oczekiwania użytkowników stawiane oponom zimowym. Część bieżnikowa ma asymetryczną konstrukcję, w której przeróżne strefy odpowiadają za poszczególne funkcje. Dzięki temu udało się znaleźć korzystny kompromis między zachowaniem na nawierzchniach pokrytych wodą, śniegiem i lodem.

idealna trakcja na śniegu

Ciesz się pewnością prowadzenia przy grubej pokrywie śnieżnej. Bieżnik ma dwa rodzaje lamelek, które współpracują ze sobą w celu utrzymania dobrej trakcji, krótiej drogi hamowania i pokonywania zakrętów na śniegu.

genialna przyczepność przy zimowej pogodzie

W bieżniku opony SP Winter Response wykorzystano mieszankę o sporym udziale krzemionki. Dzięki temu bieżnik zachowuje elastyczność w niskich temperaturach, poprawiając własności trakcyjne na śniegu i lodzie.

idealne wyczucie drogi

w trakcie jazdy na śliskich zimowych drogach niezwykle ważne jest otrzymywanie jak największej ilości danych o drodze. W oponie SP Winter Response użyto technikę Dunlop Touch Technology. Jest to zbiór innowacyjnych rozwiązań, które zapewniają udoskonalone wyczucie nawierzchni.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy pokaźnych szybkościach.atuty doskonała stabilność w trakcie prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna konstrukcja bieżnika sprawia, iż opona lepsze prowadzenie i pokaźniejszą niepodatność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro poprawia stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków polepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa odporność na aquaplaning.

System różnorodnych lamelek. Pogoda zimą może być niezwykle rozmaita. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie kryteria. Najróżniejsze typy lameli wykorzystywane w oponach Dunlop, dostosowane do różnych wariantów zimowej nawierzchni, pozwalają produktywnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.atuty jednolite zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć zróżnicowanych promieni, co zagwarantuje pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka budowa powoduje szczególnie równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia skrupulatniejsze i progresywne reagowanie.zalety znacznie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.