Dunlop SP Winter Response 185/60 R15 88 H

chwilowy brak towaru

  • Producent: Dunlop
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 185
  • Wysokość profilu: 60
  • Średnica osadzenia: R15
  • Indeks nośności: 88
  • Indeks prędkości: H
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Efektywność paliwowa: E
  • Poziom emisji hałasu: 67 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: E

korzystne zachowanie na drodze we wszystkich warunkach zimowych

  • Równomiernie skuteczne działanie na wodzie, śniegu i lodzie
  • nieprzeciętna trakcja na śniegu
  • perfekcyjna przyczepność przy zimowej pogodzie
  • świetne wyczucie drogi

Równomiernie wydajne działanie na wodzie, śniegu i lodzie

SP Winter Response to odpowiedź na zróżnicowane wymogi użytkowników stawiane oponom zimowym. Część bieżnikowa ma asymetryczną konstrukcję, w której najróżniejsze strefy odpowiadają za poszczególne funkcje. Dzięki czemu udało się znaleźć korzystny kompromis pomiędzy zachowaniem na nawierzchniach pokrytych wodą, śniegiem i lodem.

nadzwyczajna trakcja na śniegu

Ciesz się pewnością prowadzenia przy grubej pokrywie śnieżnej. Bieżnik ma dwa typy lamelek, które współpracują ze sobą w celu utrzymania dobrej trakcji, krótiej drogi hamowania i pokonywania zakrętów na śniegu.

znakomita przyczepność przy zimowej pogodzie

W bieżniku opony SP Winter Response użyto mieszankę o sporym udziale krzemionki. Dzięki czemu bieżnik zachowuje sprężystość w niskich temperaturach, udoskonalając własności trakcyjne na śniegu i lodzie.

nieprzeciętne wyczucie drogi

podczas jazdy na śliskich zimowych drogach nad wyraz ważne jest otrzymywanie jak największej ilości informacji o drodze. W oponie SP Winter Response wykorzystano technikę Dunlop Touch Technology. Jest to zbiór progresywnych rozwiązań, które zapewniają lepsze wyczucie nawierzchni.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy wielkich prędkościach.mocne strony rewelacyjna stabilność w trakcie prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna budowa bieżnika sprawia, że opona ulepszone prowadzenie i pokaźniejszą wytrzymałość na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro polepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków poprawia przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Ulepszone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, obszerniejsza odporność na aquaplaning.

System różnych lamelek. Pogoda zimą może być niezwykle rozmaita. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie wymagania. Różnorodne typy lameli użytkowane w oponach Dunlop, dostosowane do rozmaitych typów zimowej nawierzchni, pozwalają wydajnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.atuty jednorodne zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnorodnych promieni, co zapewnia pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja sprawia wyjątkowo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia staranniejsze i progresywne reagowanie.mocne strony znacznie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, lepsze wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.