Dunlop SP WINTER RESPONSE 175/70 R13 82 T

chwilowy brak towaru

  • Producent: Dunlop
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 175
  • Wysokość profilu: 70
  • Średnica osadzenia: R13
  • Indeks nośności: 82
  • Indeks prędkości: T
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Efektywność paliwowa: E
  • Poziom emisji hałasu: 67 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: E

korzystne zachowanie na drodze we wszelkich warunkach zimowych

  • Równomiernie sprawne działanie na wodzie, śniegu i lodzie
  • nadzwyczajna trakcja na śniegu
  • wspaniała przyczepność przy zimowej pogodzie
  • genialne wyczucie drogi

Równomiernie efektywne działanie na wodzie, śniegu i lodzie

SP Winter Response to odpowiedź na różne wymogi użytkowników stawiane oponom zimowym. Część bieżnikowa ma asymetryczną konstrukcję, w której najróżniejsze strefy odpowiadają za poszczególne funkcje. Dzięki temu udało się znaleźć prawidłowy kompromis pomiędzy zachowaniem na nawierzchniach pokrytych wodą, śniegiem i lodem.

wspaniała trakcja na śniegu

Ciesz się pewnością prowadzenia przy grubej pokrywie śnieżnej. Bieżnik ma dwa rodzaje lamelek, które współpracują ze sobą w celu utrzymania korzystnej trakcji, krótiej drogi hamowania i pokonywania zakrętów na śniegu.

wyśmienita przyczepność przy zimowej pogodzie

W bieżniku opony SP Winter Response użyto mieszankę o znacznym udziale krzemionki. Dzięki czemu bieżnik zachowuje elastyczność w niskich temperaturach, poprawiając własności trakcyjne na śniegu i lodzie.

nadzwyczajne wyczucie drogi

podczas jazdy na śliskich zimowych drogach niezwykle ważne jest otrzymywanie jak największej ilości danych o drodze. W oponie SP Winter Response użyto technologię Dunlop Touch Technology. Jest to zbiór zaawansowanych rozwiązań, które zapewniają lepsze wyczucie nawierzchni.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy dużych szybkościach.zalety wyśmienita stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna konstrukcja bieżnika powoduje, iż opona lepsze prowadzenie i obszerniejszą niepodatność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro poprawia stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków polepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, pokaźniejsza oporność na aquaplaning.

System różnych lamelek. Pogoda zimą może być wyjątkowo najróżniejsza. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie oczekiwania. Najróżniejsze typy lameli używane w oponach Dunlop, dobrane do przeróżnych typów zimowej nawierzchni, pozwalają wydajnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.zalety jednolite zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć rozmaitych promieni, co gwarantuje obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka kompozycja powoduje niezwykle równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na staranniejsze i nowoczesne reagowanie.atuty pokaźnie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.