chwilowy brak towaru
Continental WinterContact TS860 to opona zimowa klasy premium zaprojektowana do samochodów kompaktowych i klasy przeciętnej. Następca wielokrotnie nagradzanego w testach ogumienia modelu WinterContact TS850, Opona jest oznaczona symbolem 3PMSF ("Three Peak Mountain Snow Flake"), który potwierdza jej cechy zimowe. Jest to najświeższa sugestia w gamie opon Continental.
Continental WinterContact TS860 to bezkompromisowe rozwiązanie dla kierowców ceniących jakość z najwyższej półki.
technologia Cool Chili™ gwarantuje najwyższą sprawność hamowania w każdych zimowych warunkach.Nowo opracowana technologia Cool Chili™ obejmuje maksymalizującą trakcję mieszankę krzemionkową, która gwarantuje nadzwyczajną przyczepność i tym samym znacznie wydajność hamowania. Dzięki żywicom ulepszającym zimowe oraz elastycznej matrycy polimerowej opona WinterContact™ TS 860 zachowuje elastyczność przy każdej pogodzie zimą oraz bezpiecznie przenosi siły powstające podczas hamowania na mokrą, oblodzoną i ośnieżoną nawierzchnię.
Liquid Layer Drainage™ skraca drogę hamowania na oszronionej i oblodzonej nawierzchni.Nowy, skomplikowany układ kanalików lameli Multi Channel Sipe Design pomaga nieustannie odprowadzać wodę z powierzchni styku opony z nawierzchnią, polepszając wydajność hamowania na oblodzonych i oszronionych drogach. Pionowe kanaliki lameli wspierają kanaliki poziome w odprowadzaniu wody, następnie kanaliki poziome kierują wodę do głównego rowka bieżnika. W ten sposób system Liquid Layer Drainage™ likwiduje niebezpieczeństwo w sytuacjach, gdy produktywność hamowania pogorszy się z powodu topniejącego lodu — ciekła powłoka między oponą i lodem jest usuwana z powierzchni styku. Efektem jest doskonała efektywność hamowania, zezwalająca szybciej zatrzymać pojazd.
technika Snow Curve⁺ ulepsza bezpieczeństwo jazdy w zakrętach na ośnieżonych drogach.Nowa struktura rowków 3D opony WinterContact™ TS 860 o wyższej przyczepności wspomaga wgryzanie się opony w ośnieżoną nawierzchnię, zwłaszcza w zakrętach. Śnieg zostaje skompresowany nie tylko w głównym rowku bieżnika, ale także w całej rowkowanej strukturze ściany opony o wyższej przyczepności – w ponad 1000 punktów na całym profilu. Technologia SnowCurve⁺ pozwala oponie przenosić wyższe siły boczne i w ten sposób ulepszoną ogólną przyczepność w trakcie pokonywania zakrętów.