Continental ContiWinterContact TS 860 205/65 R16 95 H

chwilowy brak towaru

  • Producent: Continental
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 205
  • Wysokość profilu: 65
  • Średnica osadzenia: R16
  • Indeks nośności: 95
  • Indeks prędkości: H
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Efektywność paliwowa: C
  • Poziom emisji hałasu: 72 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: B
Maksymalne bezpieczeństwo w każdych warunkach zimowych dla samochodów klasy kompaktowej i średniej.





  • technologia Cool Chili™ gwarantuje najwyższą sprawność hamowania w każdych zimowych warunkach

  • Liquid Layer Drainage™ skraca drogę hamowania na oszronionej i oblodzonej nawierzchni

  • technologia Snow Curve⁺ ulepsza bezpieczeństwo jazdy w zakrętach na ośnieżonych drogach





Nowo opracowana technologia Cool Chili™ obejmuje maksymalizującą trakcję mieszankę krzemionkową, która gwarantuje nieprzeciętną przyczepność i tym samym istotnie sprawność hamowania. Dzięki żywicom polepszającym zimowe , a także rozciągliwej matrycy polimerowej opona WinterContact™ TS 860 zachowuje sprężystość przy każdej pogodzie zimą i bezpiecznie przenosi siły powstające podczas hamowania na mokrą, oblodzoną i ośnieżoną nawierzchnię.



Nowy, nieprzystępny układ kanalików lameli Multi Channel Sipe Design pomaga nieustannie odprowadzać wodę z powierzchni styku opony z nawierzchnią, polepszając produktywność hamowania na oblodzonych i oszronionych drogach. Pionowe kanaliki lameli wspierają kanaliki poziome w odprowadzaniu wody, następnie kanaliki poziome kierują wodę do głównego rowka bieżnika. W ten sposób system Liquid Layer Drainage™ eliminuje niebezpieczeństwo w sytuacjach, gdy sprawność hamowania pogorszy się z powodu topniejącego lodu — ciekła warstwa pomiędzy oponą i lodem jest usuwana z powierzchni styku. Efektem jest wyśmienita skuteczność hamowania, pozwalająca szybciej zatrzymać pojazd.



Nowa struktura rowków 3D opony WinterContact™ TS 860 o wyższej przyczepności wspomaga wgryzanie się opony w ośnieżoną nawierzchnię, zwłaszcza w zakrętach. Śnieg zostaje skompresowany nie tylko w głównym rowku bieżnika, ale także w całej rowkowanej strukturze ściany opony o wyższej przyczepności – w ponad 1000 punktów na całym profilu. Technika SnowCurve⁺ pozwala oponie przenosić wyższe siły boczne i w ten sposób ulepszoną ogólną przyczepność podczas pokonywania zakrętów.



źródło: https://www.continental-opony.pl