Continental ContiWinterContact TS 860 205/65 R15 94 H

chwilowy brak towaru

  • Producent: Continental
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 205
  • Wysokość profilu: 65
  • Średnica osadzenia: R15
  • Indeks nośności: 94
  • Indeks prędkości: H
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Efektywność paliwowa: C
  • Poziom emisji hałasu: 72 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: B
Maksymalne bezpieczeństwo w każdych warunkach zimowych dla samochodów klasy kompaktowej i średniej.





  • technologia Cool Chili™ zapewnia najwyższą wydajność hamowania w każdych zimowych warunkach

  • Liquid Layer Drainage™ skraca drogę hamowania na oszronionej i oblodzonej nawierzchni

  • technika Snow Curve⁺ polepsza bezpieczeństwo jazdy w zakrętach na ośnieżonych drogach





Nowo opracowana technika Cool Chili™ obejmuje maksymalizującą trakcję mieszankę krzemionkową, która zagwarantuje perfekcyjną przyczepność i tym samym widocznie produktywność hamowania. Dzięki żywicom poprawiającym zimowe , a także rozciągliwej matrycy polimerowej opona WinterContact™ TS 860 zachowuje rozciągliwość przy każdej pogodzie zimą i bezpiecznie przenosi siły powstające w trakcie hamowania na mokrą, oblodzoną i ośnieżoną nawierzchnię.



Nowy, niełatwy układ kanalików lameli Multi Channel Sipe Design pomaga nieustannie odprowadzać wodę z powierzchni styku opony z nawierzchnią, polepszając efektywność hamowania na oblodzonych i oszronionych drogach. Pionowe kanaliki lameli wspierają kanaliki poziome w odprowadzaniu wody, następnie kanaliki poziome kierują wodę do głównego rowka bieżnika. W ten sposób system Liquid Layer Drainage™ usuwa niebezpieczeństwo w sytuacjach, gdy wydajność hamowania pogorszy się z powodu topniejącego lodu — ciekła powłoka między oponą i lodem jest usuwana z powierzchni styku. Rezultatem jest genialna produktywność hamowania, zezwalająca szybciej zatrzymać pojazd.



Nowa struktura rowków 3D opony WinterContact™ TS 860 o wyższej przyczepności wspomaga wgryzanie się opony w ośnieżoną nawierzchnię, zwłaszcza w zakrętach. Śnieg zostaje skompresowany nie tylko w głównym rowku bieżnika, lecz także w całej rowkowanej strukturze ściany opony o wyższej przyczepności – w ponad 1000 punktów na całym profilu. Technika SnowCurve⁺ pozwala oponie przenosić wyższe siły boczne i w ten sposób ulepszoną ogólną przyczepność podczas pokonywania zakrętów.



źródło: https://www.continental-opony.pl