Continental ContiWinterContact TS 860 205/55 R16 91 H

cena od 313,00 PLN

oszczędzasz do 17%

Continental ContiWinterContact TS 860 205/55 R16 91 H
Szerokość przekroju: 205 |  Wysokość profilu: 55 |  Średnica osadzenia: R16 |  Indeks nośności: 91 |  Indeks prędkości: H |  Typ pojazdu: osobowy |  Efektywność paliwowa: C |  Poziom emisji hałasu: 72 dB |  Przyczepność na mokrej nawierzchni: B

Oferty

Opis produktu

Maksymalne bezpieczeństwo w każdych warunkach zimowych dla samochodów klasy kompaktowej i przeciętnej.





  • technika Cool Chili™ zagwarantuje najwyższą skuteczność hamowania w każdych zimowych warunkach

  • Liquid Layer Drainage™ skraca drogę hamowania na oszronionej i oblodzonej nawierzchni

  • technika Snow Curve⁺ udoskonala bezpieczeństwo jazdy w zakrętach na ośnieżonych drogach





Nowo opracowana technika Cool Chili™ obejmuje maksymalizującą trakcję mieszankę krzemionkową, która gwarantuje nieprzeciętną przyczepność i tym samym istotnie efektywność hamowania. Dzięki żywicom udoskonalającym zimowe , a także elastycznej matrycy polimerowej opona WinterContact™ TS 860 zachowuje rozciągliwość przy każdej pogodzie zimą i bezpiecznie przenosi siły powstające w trakcie hamowania na mokrą, oblodzoną i ośnieżoną nawierzchnię.



Nowy, skomplikowany układ kanalików lameli Multi Channel Sipe Design pomaga bezustannie odprowadzać wodę z powierzchni styku opony z nawierzchnią, ulepszając wydajność hamowania na oblodzonych i oszronionych drogach. Pionowe kanaliki lameli wspierają kanaliki poziome w odprowadzaniu wody, następnie kanaliki poziome kierują wodę do głównego rowka bieżnika. W ten sposób system Liquid Layer Drainage™ likwiduje niebezpieczeństwo w sytuacjach, gdy wydajność hamowania pogorszy się z powodu topniejącego lodu — ciekła warstwa pomiędzy oponą i lodem jest usuwana z powierzchni styku. Wynikiem jest genialna wydajność hamowania, zezwalająca szybciej zatrzymać pojazd.



Nowa struktura rowków 3D opony WinterContact™ TS 860 o wyższej przyczepności wspomaga wgryzanie się opony w ośnieżoną nawierzchnię, zwłaszcza w zakrętach. Śnieg zostaje skompresowany nie tylko w głównym rowku bieżnika, ale także w całej rowkowanej strukturze ściany opony o wyższej przyczepności – w ponad 1000 punktów na całym profilu. Technologia SnowCurve⁺ pozwala oponie przenosić wyższe siły boczne i w ten sposób ulepszoną ogólną przyczepność podczas pokonywania zakrętów.



źródło: https://www.continental-opony.pl