chwilowy brak towaru
Continental WinterContact TS860 to opona zimowa klasy premium zaprojektowana do samochodów kompaktowych i klasy średniej. Następca wielokrotnie nagradzanego w testach ogumienia modelu WinterContact TS850, Opona jest oznaczona symbolem 3PMSF ("Three Peak Mountain Snow Flake"), który potwierdza jej właściwości zimowe. Jest to najświeższa propozycja w gamie opon Continental.
Continental WinterContact TS860 to bezkompromisowe rozwiązanie dla kierowców lubiących jakość z najwyższej półki.
technika Cool Chili™ zagwarantuje najwyższą skuteczność hamowania w każdych zimowych warunkach.Nowo opracowana technika Cool Chili™ obejmuje maksymalizującą trakcję mieszankę krzemionkową, która zagwarantuje doskonałą przyczepność i tym samym istotnie efektywność hamowania. Dzięki żywicom udoskonalającym zimowe , a także rozciągliwej matrycy polimerowej opona WinterContact™ TS 860 zachowuje rozciągliwość przy każdej pogodzie zimą, a także bezpiecznie przenosi siły powstające w trakcie hamowania na mokrą, oblodzoną i ośnieżoną nawierzchnię.
Liquid Layer Drainage™ skraca drogę hamowania na oszronionej i oblodzonej nawierzchni.Nowy, nieprzystępny układ kanalików lameli Multi Channel Sipe Design pomaga nieustannie odprowadzać wodę z powierzchni styku opony z nawierzchnią, ulepszając sprawność hamowania na oblodzonych i oszronionych drogach. Pionowe kanaliki lameli wspierają kanaliki poziome w odprowadzaniu wody, następnie kanaliki poziome kierują wodę do głównego rowka bieżnika. W ten sposób system Liquid Layer Drainage™ eliminuje niebezpieczeństwo w sytuacjach, gdy wydajność hamowania pogorszy się z powodu topniejącego lodu — ciekła warstwa pomiędzy oponą i lodem jest usuwana z powierzchni styku. Wynikiem jest rewelacyjna skuteczność hamowania, pozwalająca szybciej zatrzymać pojazd.
technika Snow Curve⁺ polepsza bezpieczeństwo jazdy w zakrętach na ośnieżonych drogach.Nowa struktura rowków 3D opony WinterContact™ TS 860 o wyższej przyczepności wspomaga wgryzanie się opony w ośnieżoną nawierzchnię, zwłaszcza w zakrętach. Śnieg zostaje skompresowany nie tylko w głównym rowku bieżnika, ale także w całej rowkowanej strukturze ściany opony o wyższej przyczepności – w ponad 1000 punktów na całym profilu. Technika SnowCurve⁺ pozwala oponie przenosić wyższe siły boczne i w ten sposób udoskonaloną ogólną przyczepność w trakcie pokonywania zakrętów.