Continental ContiWinterContact TS 860 165/65 R14 79 T

cena od 493,81 PLN

Continental ContiWinterContact TS 860 165/65 R14 79 T
Szerokość przekroju: 165 |  Wysokość profilu: 65 |  Średnica osadzenia: R14 |  Indeks nośności: 79 |  Indeks prędkości: T |  Typ pojazdu: osobowy |  Efektywność paliwowa: E |  Poziom emisji hałasu: 71 dB |  Przyczepność na mokrej nawierzchni: B

Oferty

Opis produktu

Maksymalne bezpieczeństwo w każdych warunkach zimowych dla samochodów klasy kompaktowej i przeciętnej.





  • technika Cool Chili™ zagwarantuje najwyższą efektywność hamowania w każdych zimowych warunkach

  • Liquid Layer Drainage™ skraca drogę hamowania na oszronionej i oblodzonej nawierzchni

  • technika Snow Curve⁺ udoskonala bezpieczeństwo jazdy w zakrętach na ośnieżonych drogach





Nowo opracowana technologia Cool Chili™ obejmuje maksymalizującą trakcję mieszankę krzemionkową, która zapewnia wspaniałą przyczepność i tym samym wyraźnie wydajność hamowania. Dzięki żywicom polepszającym zimowe oraz sprężystej matrycy polimerowej opona WinterContact™ TS 860 zachowuje rozciągliwość przy każdej pogodzie zimą i bezpiecznie przenosi siły powstające w trakcie hamowania na mokrą, oblodzoną i ośnieżoną nawierzchnię.



Nowy, trudny układ kanalików lameli Multi Channel Sipe Design pomaga bezustannie odprowadzać wodę z powierzchni styku opony z nawierzchnią, polepszając wydajność hamowania na oblodzonych i oszronionych drogach. Pionowe kanaliki lameli wspierają kanaliki poziome w odprowadzaniu wody, następnie kanaliki poziome kierują wodę do głównego rowka bieżnika. W ten sposób system Liquid Layer Drainage™ likwiduje niebezpieczeństwo w sytuacjach, gdy produktywność hamowania pogorszy się z powodu topniejącego lodu — ciekła powłoka między oponą i lodem jest usuwana z powierzchni styku. Wynikiem jest nieprzeciętna skuteczność hamowania, pozwalająca szybciej zatrzymać pojazd.



Nowa struktura rowków 3D opony WinterContact™ TS 860 o wyższej przyczepności wspomaga wgryzanie się opony w ośnieżoną nawierzchnię, zwłaszcza w zakrętach. Śnieg zostaje skompresowany nie tylko w głównym rowku bieżnika, lecz także w całej rowkowanej strukturze ściany opony o wyższej przyczepności – w ponad 1000 punktów na całym profilu. Technika SnowCurve⁺ pozwala oponie przenosić wyższe siły boczne i w ten sposób lepszą ogólną przyczepność w trakcie pokonywania zakrętów.



źródło: https://www.continental-opony.pl