Continental ContiWinterContact TS 860 155/70 R13 75 T

cena od 351,85 PLN

Continental ContiWinterContact TS 860 155/70 R13 75 T
Szerokość przekroju: 155 |  Wysokość profilu: 70 |  Średnica osadzenia: R13 |  Indeks nośności: 75 |  Indeks prędkości: T |  Typ pojazdu: osobowy |  Efektywność paliwowa: E |  Poziom emisji hałasu: 71 dB |  Przyczepność na mokrej nawierzchni: B

Oferty

Opis produktu

Maksymalne bezpieczeństwo w każdych warunkach zimowych dla samochodów klasy kompaktowej i przeciętnej.





  • technologia Cool Chili™ zapewnia najwyższą sprawność hamowania w każdych zimowych warunkach

  • Liquid Layer Drainage™ skraca drogę hamowania na oszronionej i oblodzonej nawierzchni

  • technika Snow Curve⁺ poprawia bezpieczeństwo jazdy w zakrętach na ośnieżonych drogach





Nowo opracowana technika Cool Chili™ obejmuje maksymalizującą trakcję mieszankę krzemionkową, która zagwarantuje idealną przyczepność i tym samym pokaźnie sprawność hamowania. Dzięki żywicom udoskonalającym zimowe i sprężystej matrycy polimerowej opona WinterContact™ TS 860 zachowuje rozciągliwość przy każdej pogodzie zimą, a także bezpiecznie przenosi siły powstające w trakcie hamowania na mokrą, oblodzoną i ośnieżoną nawierzchnię.



Nowy, nieprzystępny układ kanalików lameli Multi Channel Sipe Design pomaga bezustannie odprowadzać wodę z powierzchni styku opony z nawierzchnią, polepszając sprawność hamowania na oblodzonych i oszronionych drogach. Pionowe kanaliki lameli wspierają kanaliki poziome w odprowadzaniu wody, następnie kanaliki poziome kierują wodę do głównego rowka bieżnika. W ten sposób system Liquid Layer Drainage™ usuwa niebezpieczeństwo w sytuacjach, gdy wydajność hamowania pogorszy się z powodu topniejącego lodu — ciekła warstwa pomiędzy oponą i lodem jest usuwana z powierzchni styku. Rezultatem jest świetna sprawność hamowania, zezwalająca szybciej zatrzymać pojazd.



Nowa struktura rowków 3D opony WinterContact™ TS 860 o wyższej przyczepności wspomaga wgryzanie się opony w ośnieżoną nawierzchnię, zwłaszcza w zakrętach. Śnieg zostaje skompresowany nie tylko w głównym rowku bieżnika, lecz także w całej rowkowanej strukturze ściany opony o wyższej przyczepności – w ponad 1000 punktów na całym profilu. Technika SnowCurve⁺ pozwala oponie przenosić wyższe siły boczne i w ten sposób udoskonaloną ogólną przyczepność podczas pokonywania zakrętów.



źródło: https://www.continental-opony.pl