Continental ContiWinterContact TS 850 225/50 R17 98 H

cena od 764,00 PLN

Continental ContiWinterContact TS 850 225/50 R17 98 H
Szerokość przekroju: 225 |  Wysokość profilu: 50 |  Średnica osadzenia: R17 |  Indeks nośności: 98 |  Indeks prędkości: H |  Typ pojazdu: osobowy |  Efektywność paliwowa: E |  Poziom emisji hałasu: 72 dB |  Przyczepność na mokrej nawierzchni: C

Oferty

Opis produktu

atrybuty:

  • Indeks nośności i prędkości: 98H
  • Opory toczenia: E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: C
  • Zewnętrzny hałas (dB): 72
  • Zewnętrzny hałas (klasa): 2
  • Termin realizacji: 2_3

Dla Twojego bezpieczeństwa, dbamy o każdy szczegół.
ContiWinterContactTM TS 850 – Nowa opona zimowa dla samochodów średnich i kompaktowych

Nowa opona ContiWinterContact TS 850, która zimą trafi na nasze drogi dużo prekursorskich rozwiązań techicznych. W standardowych warunkach zimowych oferuje jeszcze lepszą przyczepność, aniżeli jej poprzedniczka. Znamionuje ją także krótsza droga hamowania na mokrej nawierzchni, lepsze prowadzenie, pokaźniejszy przebieg i dalsza reduckcja oporu toczenia. Żeby opony były bardziej bezpieczne, produktywne i przyjazne środowisku, inżynierowie w firmie Continental z pasją dbają o wszystkie części konstrukcyjne opon zimowych.

trafne hamowanie i prowadzenie w warunkach zimowych.
spora ilość bloków i lameli polepsza przyczepność i hamowanie na śniegu i lodzie. Równocześnie powiększona ilość krawędzi lepsze przenoszenie sił poprzecznych w trakcie pokonywania zakrętów, albo zmiany pasa przy obszernej prędkości. Gwarantuje to rewelacyjne prowadzenie i rewelacyjną przyczepność choćby w ekstremalnie niełatwych warunkach.

Krótka droga hamowania na lodzie.
rozszerzona całowita długość lameli lepsze odprowadzanie wody i tym samym zdecydowaną poprawę przyczepności na lodzie – efekt wycieraczki. Dzięki czemu Twój samochód zatrzyma się szybciej.

wygodna jazda i poprawa oporu toczenia.
zastosowanie twardszego wypełniacza wraz z dodatkowym wzmocnieniem stopki ulepszone przenoszenie sił bocznych. W dodatku słuszna sprężystość ściany bocznej obniża stratę energii w trakcie uginania. Na skutek czego opona gwarantuje bardziej komfortową jazdę, udoskonalone prowadzenie i zmniejszony oporów toczenia.