Continental ContiWinterContact TS 850 205/55 R16 91 T

chwilowy brak towaru

  • Producent: Continental
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 205
  • Wysokość profilu: 55
  • Średnica osadzenia: R16
  • Indeks nośności: 91
  • Indeks prędkości: T
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Efektywność paliwowa: C
  • Poziom emisji hałasu: 72 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: C

atrybuty:

  • Indeks nośności i szybkości: 91T
  • Opory toczenia: C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: C
  • Zewnętrzny hałas (dB): 72
  • Zewnętrzny hałas (klasa): 2
  • Termin realizacji: 2_3

Dla Twojego bezpieczeństwa, dbamy o każdy detal.
ContiWinterContactTM TS 850 – Nowa opona zimowa dla samochodów średnich i kompaktowych

Nowa opona ContiWinterContact TS 850, która zimą trafi na nasze drogi sporo innowacyjnych rozwiązań techicznych. W standardowych warunkach zimowych oferuje jeszcze lepszą przyczepność, niż jej poprzedniczka. Charakteryzuje ją także krótsza droga hamowania na mokrej nawierzchni, udoskonalone prowadzenie, większy przebieg oraz dalsza reduckcja oporu toczenia. Żeby opony były bardziej bezpieczne, produktywne i przychylne środowisku, inżynierowie w firmie Continental z pasją dbają o wszystkie elementy konstrukcyjne opon zimowych.

stosowne hamowanie i prowadzenie w warunkach zimowych.
szeroka ilość bloków i lameli udoskonala przyczepność oraz hamowanie na śniegu i lodzie. Równocześnie zwiększona liczba krawędzi ulepszone przenoszenie sił poprzecznych w trakcie pokonywania zakrętów, albo zmiany pasa przy obfitej prędkości. Gwarantuje to idealne prowadzenie i nieprzeciętną przyczepność nawet w ekstremalnie niełatwych warunkach.

Krótka droga hamowania na lodzie.
rozszerzona całowita długość lameli ulepszone odprowadzanie wody i tym samym zdecydowaną ulepszenie przyczepności na lodzie – efekt wycieraczki. Dzięki temu Twój samochód zatrzyma się szybciej.

komfortowa jazda i poprawa oporu toczenia.
wykorzystanie twardszego wypełniacza wraz z dodatkowym wzmocnieniem stopki udoskonalone przenoszenie sił bocznych. Dodatkowo optymalna elastyczność ściany bocznej zmniejsza stratę energii podczas uginania. W wyniku czego opona gwarantuje bardziej wygodną jazdę, udoskonalone prowadzenie i zmniejszony oporów toczenia.